نمایشگاه هنر ایران

سبک مدرن و امروزی در طراحی دکوراسیون فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: سبک مدرن و امروزی در طراحی دکوراسیون فضای اداری

در دوره و زمانه‌ای از زندگی هستیم که وقتی شروع و راه اندازی کسب و کاری موفق را برای خود برنامه ریزی می‌کنیم، در پی آن به دنبال انتخاب بهترین سبک دکوراسیون اداری می‌گردیم. سبک‌هایی که هر یک، در هر زمانی، به عنوان سبک جدید و نوپا، از دغدغه‌های طراحان و حتی مدیران شناخته می‌شوند.

دکوراسیون اداری مدرن نیز از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی و چیدمان وسایل اداری است که همراه با ویژگی‌های باب روز و به کارگیری معیارهایی نظیر مبلمان مدرن، رنگ، نور و… گرچه در وهله اول مبحث زیبایی شناسی را در اولویت قرار می‌دهد؛ ولی با اجرای اصولی، تاثیرات شگرفی در پیشرفت روند کاری نیز ایجاد می‌نماید.

همه این‌ها از اهدافی است که گروه مکعب، همراه با تیمی خلاق و با انگیزه پا به عرصه دکوراسیون داخلی نهاده تا با رویکردی متفاوت، دکوراسیون اداری مدرن را برای خلق فضایی ایده آل به اجرا درآورد.

پس اگر شما هم تمایل دارید تا پارامتر نو و بدیع بودن را به داخل فضای اداری خود راه دهید، دکوراسیون اداری مدرن را با استفاده از لوازم و مبلمانی نوین برگزینید.

شاید تا چند سال گذشته سبک‌های متعدد بسیاری در دکوراسیون مورد پسند کاربران بوده، اما امروزه این سبک مدرن است که راه خود را در مسیر طراحی و دکوراسیون داخلی باز کرده است. سبکی ظهور یافته بر اساس باب روز که با نشانه‌هایی موجود در هر فضا، حضورش را احساس خواهید کرد.

سبک مدرن نه تنها در محیط خانگی بلکه در فضاهای اداری نیز با پیروی از اصل زیبایی در سادگی، طراحی و چیدمان فوق العاده‌ای را می‌سازد. سادگی که در رنگ، نور، لوازم و سایر متعلقات موجود در فضا، بدور از تجملات و شکل و فرم‌هایی پیچیده ولی در عین خاص و مدرن بودن به چشم می‌خورد.

نمایشگاه هنر ایران: از آن جایی که پس از محیط‌های خانه، فضای کار در اولویت توجه افراد قرار می‌گیرند، آرامش، راحتی، زیبایی و.. را در فضا نیاز دارند تا با القای احساسات لذت بخش، در بهبود کارایی و بهره وری کاربران نیز اثر گذارد. کاملا بدیهی است که دکوراسیون اداری مدرن است که قابلیت ایجاد چنین فضایی خاص و ناب را دارد. چیزی که امروزه همه طراحان به دنبال مهیا ساختن آن در فضاهای اداری هستند.

در عین استفاده از عناصر زیبایی شناسی که حضورشان در هر محیط کاری، جلوه گر نمایی زیبا از فضا می‌شود، از دیگر مسائل مهمی که در دکوراسیون اداری مدرن مطرح می‌گردد، لوازم و مبلمانی باب روز و مدرنی است که برای این سبک از دکوراسیون درنظر گرفته شده است. چرا که این لوازم و مبلمان مدرن است که با چیدمان در کمال هماهنگی و همگونی با یکدیگر، اساس دکوراسیون و طراحی داخلی را شکل می‌دهند.

طراحی دکوراسیون دفتر مقابل به صورت کاملا ارگانیک بوده و تمامی تزئینات به گونه تداعی کننده عناصر موجود در طبیعت هستند.

طراح این مجموعه با الهام گرفتن از طبیعت در پی آن بوده است که فضایی دلنشین و دلپذیر را برای کارکنان و مراجعه کنندگان فراهم آورد.

استفاده از چوب، مبلمان حصیری، نشیمن‌هایی با طرح سنگ، پوشش‌های سبز رنگ چمنی برای کف و…. همگی این مجموعه را به مجموعه‌ای چشم گیر تبدیل کرده اند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سبک مدرن و امروزی در طراحی دکوراسیون فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =