نمایشگاه هنر ایران

چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان در اداره ها

نمایشگاه هنر ایران: چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان در اداره ها

دکوراسیون اتاق کارمندان باید به نحوی طراحی گردد که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد و هر فرد دارای آزادی نسبی باشد و فعالیت هر شخص موجب مزاحمت برای دیگر کارکنان نگردد. دکوراسیون داخلی فضای روبرو به سبک کلاسیک مطلق طراحی شده است. استفاده از دیوارپوش های چوبی، پارکت چوبی کف، لوسترهای طلایی، مبلمان چرمی، همه و همه بیانگر سبک کلاسیک هستند. در این فضا با طراحی هوشمندانه کتابخانه به عنوان پارتیشن و عنصر جداکننده، به نحو مطلوبی از فضا استفاده شده است.

در دکوراسیون اتاق کارمندان باید دقت داشت، که افراد روبروی هم نباشند تا موجب حواس پرتی کارکنان نشود. طراح این دفتر با انتخاب رنگ کرم قهوه ای روشن، ملهم از خاک برای کف و استفاده از برچسب های سبز رنگ به طرح چمن در قسمت پایینی عناصر عمودی به گونه ای طبیعت را به طراحی داخلی این فضا دعوت کرده است. همچنین انتخاب رنگ های گرم برای عناصر تزئینی صمیمیت فضا را افزون می کند.

نمایشگاه هنر ایران: معماری درست، معماری است که در آن تمامی ایرادها با کمترین هزینه برطرف گردد.

طراح این اتاق کار با استفاده از کاغذ دیواری با طرح کتابخانه، به صورت کاملا هوشمندانه علاوه بر رسمی‌تر نشان دادن فضای کار، عدم وجود فضای کافی برای اجرای کتابخانه را پنهان کرده است.

به دلیل کاربرد کاغذ دیواری پرنقش و نگار، با انتخاب رنگ سفید برای میز از آشفتگی فضا جلوگیری کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان در اداره ها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 44 = 53