نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون حمامی رویایی و دل نشین

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون حمامی رویایی و دل نشین

حمام جزو مهمترین فضاها در دکوراسیون منزل محسوب میشود که میتواند باعث آرامش اعصاب شود اما برخی از افراد حمام را فقط جایی برای شستشو میدانند و به طراحی دکوراسیون آن زیاد اهمیت نمیدهند.
در گذشته باور بر این بود که حمام و دست شویی فضایی کاربردی هستند که از لحاظ دکوراسیون اهمیت چندانی ندارند و فقط به عنوان فضایی برای رفع نیازکاربر می‌توان از آن استفاده کرد , به همین خاطر توجهی به زیبایی‌های بصری این فضا و دکوراسیون داخلی آن نمی شد. امروزه با توجه به آگاهی کاربران از اهمیت این بخش از خانه و تاثیر دکوراسیون آن بر تمام افراد خانواده , آراستن این فضای بهداشتی در الویت‌های دکوراسیون داخلی خانهٔ مسکونی قرار دارد .

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دکوراسیون حمام و دست شویی به سبک قدیمی و وینتیج , میز توالت‌ها و تزیینات چوبی دکور را شکل می‌دهند.

در این سبک از طراحی برای حمام استفاده از نورهای کم سو شبیه به شمع پیشنهاد می‌گردد به انظمام استفاده از فضای چوبی و رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز، این سبک طراحی حمام برای افرادی که سرد مزاج هستند بسیار توصیه می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون حمامی رویایی و دل نشین را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =