نمایشگاه هنر ایران

طرح فضایی در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: طرح فضایی در دکوراسیون اتاق کودک

معمولاً بهترین ایده‌های طراحی اتاق برای بچه ها همیشه استفاده از رنگ‌های مختلف و شاد است. اتاق کودک مکانی است که فقط محلی برای خواب فرزند شما نیست بلکه ممکن است بیشتر اوقات خود را در اتاقش سپری کند، با این حال نوع دکوراسیون بایستی با روحیات و خلق و خوی کودک سازگار بوده و مناسب سن او باشد. مثلا در اتاق کودک بایستی از رنگ‌های متنوع و همچنین تخت خواب و وسایل زیبا استفاده شود و مواردی از این قبیل. در ادامه تعدادی ایده زیبا و خلاقانه برای اتاق دختر و پسر آورده شده است که می توانید مشاهده کرده و برای کودک خود استفاده نمایید.
در طراحی این اتاق خواب از رنگ آبی و ایدهٔ جنگ ستارگان استفاده شده است.

نمایشگاه هنر ایران: این طرح همانند داستان جنگ ستارگان جذاب است. رنگ آبی اجرا شده منحصر به فرد و بسیار خاص است.

طرح سفینه و ستارگان نیز سبب شده است این رنگ آبی بیشتر به چشم بیایید و هارمونی زیادی نیز با رو تختی و رنگ سفید درب اتاق دارد و بسیار مناسب با رویای خیالی کودک صورت پذیرفته گرفته است.

در طراحی دیوار از رنگ‌ها و یا طرح‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. این طراحی‌ها کمک فراوانی به زیبا‌تر شدن و جلوه دادن به اتاق می‌کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد توجه به ترکیب درست و هماهنگی عناصر اتاق از عوامل موفقیت در طراحی داخلی است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طرح فضایی در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 84 = 85