نمایشگاه هنر ایران

محل تکالیف و مطالعه کودکمان در دکوراسیون

نمایشگاه هنر ایران: محل تکالیف و مطالعه کودکمان در دکوراسیون

همان طور که بچه‌ها سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند عملکردشان آمیخته به حسی از هیجان، انتظار و کمی نگرانی می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید با برآوردن نیازهای ضروری شان برای موفق شدن و تحقق اهداف تحصیلی شان آن‌ها را تشویق نمایید.
یک وسیله کامل و خوب برای دانش آموزان که می‌بایست کارهای زیادی انجام بدهند، تخته یادداشتی است که می‌تواند محل درج برنامه‌های کلاسی دانش آموزان، راههای حمل نقل و به طور کلی هر نوع تذکر و یادداشت می‌باشد.
پس از فراهم کردن همه نیازهای کودک یک مخفیگاه وسوسه انگیز و ترغیب کننده برای او ایجاد کنید تا تشویق شود کلیه تکالیف خود را در آنجا انجام دهد.
دو عدد جاکتابی که از فروشگاه خریداری نموده اید را با لوازم مناسب و مفید و سازمان دهنده‌ای چون تقویم برای وقایع و رخدادهای آتی مدرسه، یک جعبه ورودی برای تکالیف انجام شده و یک جعبه خروجی برای تکالیف انجام شده‌ای که می‌بایست توسط پدر و مادر بررسی گردند پر نمایید.

میز کم جا
با ایجاد تغییراتی در فضای زیر تخت خواب‌های بلند آن را به مکانی خوشایند و کوچک برای مطالعه تبدیل نمایید. یک میز قابل تنظیم از یک تخته سه لایی رنگ شده متصل به یک قاب چوبی دست ساز ساخته می‌شود که برای اینکه ثابت بماند به بدنه تخت پیچ می‌گردد.

جعبه‌های مکعبی
اجازه ندهید که میز تحریر کودک تان در زیر خراوری از کاغذ مخفی شود. جعبه‌های بلا استفاده و ارزان را به آسانی می‌توان به جعبه‌های سازمان دهنده با قابلیت‌های مدرن و جالب تبدیل نمایید.

میز کلکسیون کودکان
به طور طبیعی بچه‌ها علاقه مند به جمع کردن وسایل و درست کردن کلکسیون هستند. آن‌ها عاشق جمع کردن صدف، تیله، سکه و حتی درب قوطی هستند. اما این وسایل مورد علاقه آن‌ها نباید در کشوهای دراور مخفی شوند. بلکه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا این وسایل را به صورت کلکسیون درآورده و در اتاقشان مرتب بچینند.

تخته یادداشت دانش آموز
یک وسیله کامل و خوب برای دانش آموزان و یا افراد پر مشغله که می‌بایست کارهای زیادی انجام بدهند، تخته یادداشتی است که می‌تواند محل درج برنامه‌های کلاسی دانش آموزان، راههای حمل نقل و به طور کلی هر نوع تذکر و یادداشت می‌باشد. برای درست کردن این تخته یادداشت نیاز به یک تخته سه لایی، چند عدد میخ سر پهن مبلمان و چند متر ریسمان ماهیگیری ساخته شده از فیبرهای پلاستیکی می‌باشد.

تخته تقویم مغناطیسی
نمایشگاه هنر ایران: این ایده سازمانی استادانه راهی جالب برای چیدن تمهیدات لازم برای فعالیتهای ماه می‌باشد. از آن جایی که این تقویم مغناطیسی می‌باشد با به پایان رسیدن ماه می‌توانید آن را به روز نمایید.

مدادهای تزیین شده
برای این که کودک تان را تشویق به انجام تکالیفش کنید لازم است یک مداد شگفت انگیز درست کنید. برای درست کردن چنین مدادی چند نوار چسب خیلی نازک را به دور یک مداد ساده بپیچید، آن را رنگ کنید و سپس نوار چسبها را باز کنید.

میز قابل حمل
این کار اداری کوچک با خرید یک باکس تدارکات شروع می‌شود که مجهز به یک تخته نسبتاً بزرگ که به عنوان دسکتاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. حواستان باشد که این تخته به اندازه کافی کوچک و سبک باشد که حمل آن برای کودکان آسان باشد. کودکان می‌توانند این تخته را در تعطیلات و یا تفریحات بعد از ظهر گاهی همراه خود بیاورند.

سازمان دهنده کتاب و وسایل ریز
بچه‌ها غلاتی چون برشتوک را دوست دارند. جعبه‌های خالی این خوراکیها را بیرون نریزید و با تبدیل آن‌ها به یک نگه دارنده مفید و به درد بخور آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. از جعبه‌های بزرگ برای نگه داشتن کتاب و از جعبه‌های کوچک برای نگهداری وسایل کوچکتر استفاده نمایید. با استفاده از یک کارد جعبه‌ها را به ارتفاع و زاویه مورد نظرتان برش دهید و با استفاده از کاغذهای رنگی و کاغذ کادو این جعبه‌ها را تزیین نمایید. با استفاده از نوار چسبهای دو رو این کاغذها را بر روی جعبه محکم کنید و اضافات آن‌ها را قیچی نمایید.

نگهدارنده کتاب خرسی
وقتی در زمان مطالعه، کودکتان شروع به مبادله عروسکهای کهنه روی هم تلنبار شده می‌کند با یک عروسک خرسی کهنه چه کاری انجام می‌دهید ؟ از آن عروسک می‌توان به عنوان یک نگهدارنده کتاب زیبا استفاده کرد. برای باز کردن پارچه در قسمت نشمین گاه عروسک از یک بشکاف استفاده نمایید. ته عروسک را پر از قلوه سنگ نموده و دوباره محل باز شده را بدوزید تا قلوه سنگ‌ها بیرون نریزد .

مرکز مطالعه خانگی
زمانی که یک کارتن مقوایی را به یک مرکز مطالعه شخصی تبدیل می‌کنید، به احتمال زیاد حتی در یک اتاق شلوغ کودکان به داخل کارتن فکر می‌کنند. ته، سقف و یک دیواره از یک کارتن بزرگ را بریده و کناره‌ها را بطور شیب دار قرار دهید. لبه‌های کارتن را با استفاده از چسبهای رنگی ( مثل چسبهای پلاستیکی زرد رنگی که برای پوشاندن سیم‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد ) تزیین نموده و بپوشانید. با استفاده از گیره‌ها، پونز، کش‌های لاستیکی می‌توانید یادداشت‌ها، تقویم‌ها و مواردی از این قبیل را بر روی دیوارهای این مرکز مطالعه شخصی نصب کرده و بدین ترتیب آن‌ها را مرتب نمایید.

تقویم دیواری
نمایشگاه هنر ایران: یک فضای مخصوص مطالعه مکان ایده آلی برای برنامه ریزی کودک تان می‌باشد. هفت روز هفته را با مربع‌هایی با رنگ‌های مختلف مشخص کنید که آن‌ها می‌توانند چندین برنامه را در خود جای دهد. برای داشتن فضایی بیشتر برای یادداشت گذاشتن با استفاده از رنگ مخصوص تخته سیاه کل دیوار را رنگ کنید.

گنجه کتاب
آنچه که امکان دارد در نگاه اول به نظر برسد یک گنجه کتاب قدیمی و معمولی می‌باشد که مجموعه‌ای از قفسه‌های کتاب است که در امتداد یک طرف وصل شده اند. اگر آن را باز نمایید یک گوشه دنج برای چیدن وسایل می‌باشد و اگر هم که آن را ببندید بدون کوچکترین اشاره‌ای به لوازم چیده شده در آن از هر میز مرتب شده‌ای دکوری‌تر است.

لیبل‌های پاک شدنی
با استفاده از کشوهای تخته سیاه سر و سامانی به وسایلتان بدهید و مرتبشان نمایید. بر روی هر کشو لیبلی را بچسبانید و لوازم موجود در کشو را بر روی لیبل بنویسید و با تعویض وسایل موجود در کشو می‌توانید نوشته لیبلها را پاک نمایید و نام وسایل جدید را بنویسید. با استفاده از چسب کاغذی بر روی سطح جلویی هر کشو یک مربع درست کنید و با استفاده از رنگ لاتکس مخصوص تخته سیاه مر مربع را رنگ نمایید. پس از خشک شدن رنگ چسبها را جدا نمایید.

جا مدادی
این جعبه‌های رنگارنگ و لطیف راهی شادی بخش برای مرتب و منظم کردن مدادها در جایی مخصوص خود می‌باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا محل تکالیف و مطالعه کودکمان در دکوراسیون را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + = 7