نمایشگاه هنر ایران

معرفی طرح‌هایی برای دکور خانه در رنگ‌های متنوع

نمایشگاه هنر ایران: معرفی طرح‌هایی برای دکور خانه در رنگ‌های متنوع

در اینجا طرح‌ها یی برای دکور خانه در رنگ‌های متنوع و در عین حال روشن که از ایده‌های طراحان معروف می‌باشد را برایتان بیان کرده ایم.

رنگ زندگی
یکی از رنگ‌های مورد علاقه برای اتاق نشیمن، رنگ آبی کاربنی می‌باشد که ترکیب این رنگ با رنگ سفید و قرمز بسیار زیبا و چشم گیر خواهد بود .همانطور که در تصویر می‌بینید این کوسن‌های اضافی برای روی مبلمان با ترکیب این رنگ‌ها درست شده است.

دکور روی دیوار
می‌توان قاب‌هایی زیبا را از انواع چاپ‌های قدیمی درست کرد. مثلا می‌توان از ورق تقویم‌های قدیمی استفاده کرده و آن‌ها را داخل قاب قرار داده و به دیوار آویزان کرد و در نهایت دکور روی دیوار را به این زیبایی تزئین کرده وبا هزینه کمی می‌توان دکور به این زیبایی داشت.

اثر هنری در حرکت
شوهر من یک خلبان بود و دائما زمانش را در پرواز و میان ابرها می‌گذراند. در این میان از ابرهای زیبا عکس‌هایی گرفت و آن‌ها را داخل قاب‌های سفید رنگی قرار داد و به این ترتیب نقاشی‌های مورد علاقهٔ او با قاب‌هایی که دور آن هاله‌ای قرمز رنگ بود به عنوان یک دکور زیبا برای خانه تلقی و به دیوار آویزان شد.

اتاق خواب کوچک
اتاق‌های کوچک را با این روش طراحی می‌کنند که برای روتختی از یک پارچهٔ نسبتا ضخیم و راه راه با ترکیب رنگ‌های آبی کاربنی و سفید استفاده می‌شود تا جذابیت زیادی داشته باشد و به دلیل اینکه فضای اتاق کم است و نمی‌توان از مبلمان استفاده کرد می‌توان تشک‌های خاصی را تهیه کرده و به دیوارتکیه داد و هنگام استفاده آن‌ها را روی زمین قرار دهید.

دکور ساده و دوست داشتنی
ایدهٔ جذابی که در این طرح به کاربرده شده این است که به دلیل اینکه فضای اتاق بسیار کم می‌باشد بیشتر آثار دکوری و تزئینی به دیوارها زده شده است تا هم فضایی را برای اشغال کردن احتیاج ندارد وهم اینکه اتاق را زیبا کرده است.

اتاق بازی
برای اتاق بازی کودکان باید از وسایلی با ترکیب رنگ‌های گوناگون و مختلف و در عین حال روشن استفاده شود و فضای اتاق را به مانند تصویر زیر بسیار تخیلی و زیبا طراحی کرد.

نمایشگاه هنر ایران: سطل‌ها و جعبه‌های رنگی
به جای آنکه تمام اسباب بازی‌ها را در قفسه‌ها چید و همیشه برای منظم کردن آن‌ها دردسر داشت بهترین راهکار این است که از سبدهای رنگی استفاده کرده و آن‌ها را داخل قفسه‌ها قرار داده و بعد هم آن‌ها را پر از اسباب بازی کرد و به این ترتیب نه تنها اتاق رنگی و زیبا می‌شود بلکه همیشه هم مرتب خواهد بود.

وسایل اتاق نشیمن
در اتاق نشیمن همه چیز باید رویایی و جذاب باشد چرا که بیشتر از تمامی اتاق‌ها قابل استفاده است. همانطور که در تصویر می‌بینید چیدمان این اتاق با یک صندلی در حدود 250 دلار و میز وسط به قیمت کمتر از 10 دلار و در نهایت یک ساعت دیواری بسیار بزرگ که در پشت مبلمان قرار گرفته است بسیار زیبا طراحی شده است.

هنر تعادل
از آنجا که اتاق نشیمن بسیار استفاده می‌شود بنابراین استفاده از ترکیب رنگ‌های آرام بخش بسیار مناسب برای این قسمت از خانه است و قرار دادن یک میز وسط سفید رنگ برای چیدمان بسیار مناسب است.این رنگ بسیار زنده و تعادل بخش با رنگ‌های دیگری است که در چیدمان خانه استفاده شده است.

پردهٔ روشن
برای اتاق خوابی که تخت در وسط آن قرار گرفته است و پنجره‌ای بالای آن می‌باشد بهتر است از پرده‌ای به رنگ سفید و حریر استفاده کرد تا هنگام صبح نور به اتاق بتابد و از همان ابتدای صبح شما را شاد کند.

رنگ صورتی
معمولا دخترها عاشق رنگ صورتی هستند و می‌توان با قرار دادن یک مبلمان صورتی رنگ که در زیر هم آن را می‌بینید اتاق فرزندتان را به مانند مهد کودکش برای او زیبا و دلخواه ساخت.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا معرفی طرح‌هایی برای دکور خانه در رنگ‌های متنوع را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 71 = 78