نمایشگاه هنر ایران

چگونه حمام را محیطی آرامش بخش کنیم؟

نمایشگاه هنر ایران: چگونه حمام را محیطی آرامش بخش کنیم؟

در کنار توجه به دکوراسیون داخلی منازل مسکونی بهتر است به دکور سرویس بهداشتی نیز توجه شود و از سرویس حمام و دستشویی هم نباید غافل ماند. سرویس های حمام و دستشویی امروزه را شما می توانید با استفاده از مسائل و عوامل جدید و توجه به جزئیات و وسایل شیک امروزی به شیوه زیباتری به وجود آورید که متناسب با سبک زندگی مدرن امروزی شما باشد.

در این سبک طراحی فضای سرویس بهداشتی تا حدودی شبیه گرمابه‌های اعیان شرقی و تا حدودی مدرن می‌باشد که در مجموع سبکی مدرن و لاکچری را پدید آورده است. اگر به نورگیر کنار وان و گلدان گیاهان سبز دقت کنید متوجه خواهید شد که این سبک از حمام تا چه اندازه می‌تواندآرامش بخش و مطلوب باشد.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ اصلی فضاهای کلاسیک و لوکس را رنگ طلایی می‌توان معرفی کرد که به خودی خود تجمل و درخشش را با خود به همراه دارد و برای لوکس نشان دادن یک فضای داخلی استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی آن فضا در کنار نورپردازی زرد رنگ نتیجه‌ای باب میل به همراه دارد.

معمولا در دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی از سرویس‌های بهداشتی سفید رنگ استفاده می‌شود .به دلیل آنکه رنگ سفید بهترین و مناسب‌ترین رنگ برای نشان دادن پاکیزگی توام با زیبایی در یک فضای بهداشتی است .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونه حمام را محیطی آرامش بخش کنیم؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 16 = 22