نمایشگاه هنر ایران

آموزش گام به گام طراحی اتاق غذاخوری

نمایشگاه هنر ایران: آموزش گام به گام طراحی اتاق غذاخوری

چگونه اتاق غذاخوری خود را رنگارنگ و شیک طراحی کنیم؟
در پاسخ این سوال، الی پوستون (Elly Poston) ویراستار مجله‎ی ( Southern Living ) می‎گوید: این روزها سریع‎ترین راه مد روز کردن اتاق نهارخوری تهیه‎ دیوار یا پرده‎های گران قیمت نیست، بلکه بکارگیری رنگ‌های شاد و متنوع و استفاده از وسایل زیبا و مطابق مد روز است.

گام اول : میز را جدید کنید
یک رومیزی چاره‎ بسیار خوبی برای وسایل نهارخوری خراشیده شده یا قدیمی است. اگر می‎خواهید که میزتان را با رومیزی بپوشانید، می‎توانید یک میز تاشوی ارزان قیمت بخرید. نکته: یک میز 1/5 متری گرد 4 الی 6 نفره مناسب است.

گام دوم : شکل‎های جدید را امتحان کنید
فکر کردن درباره‎ میز گرد یا مستطیل شکل را کنار بگذارید و میز شش گوشه ( شش نفره ) یا هشت گوشه ( هشت نفره ) را در نظر بگیرید. ورقه‎‎ی فیبری از نجاری تهیه کنید، به اندازه‎ای که مد نظرتان است ببرید. سپس آن را بالای میز گردی بگذارید.

گام سوم : رنگ روکش مورد نظرتان را انتخاب کنید
دکور موجود در اتاق را در نظر بگیرید و طبق آن روکشی برای ادامه‎ کارتان انتخاب کنید. رومیزی‎های یک دست برای گونه‎های مختلف میز بهتر هستند، با این حال طرح‎های چهارخانه فرورفتگی‎ها را بهتر می‎پوشانند.

گام چهارم : آن را مرتب کنید
نمایشگاه هنر ایران: نوار چسب‎ها یا پلیسه، جزئیات ظریف و زیبایی را به کناره‎های رومیزی می‎افزاید. برای این کار دو نوار تهیه کنید، یک اینچ بین آن‎ها فاصله بگذارید و منگنه کنید.

گام پنجم : میز را با لیوان آراسته کنید
لیوان‎ها به عنوان یک وسیله‎ اساسی در هنگام صرف غذا و همچنین برای نگه داشتن رومیزی استفاده می‎شوند. برای جلوگیری از شکستن، از لیوان با جنس ضخیم استفاده کنید. یک پارچه بین میز و رومیزی بیندازید تا محکم‎تر به نظر برسد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا آموزش گام به گام طراحی اتاق غذاخوری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 24 = 32