نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌نشیمن مدرن و شیک با رنگ های سیاه و سفید

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌نشیمن مدرن و شیک با رنگ های سیاه و سفید

دکوراسیون اتاق‌نشیمن مدرن سیاه و سفید، پر بیراه نیست اگر بگوییم، اتاق نشیمن به عنوان بخشی از خانه که بار ایجاد ارتباطی صمیمی‌تر میان افراد را به دوش می‌کشد، حال می‌خواهد جهت استراحت صرف استفاده شود و خواه جهت صرف یک عصرانهٔ دوستانه، می‌تواند حسب سلیقه افراد خط سیر مدرنیتهٔ جهان پیرامون را ادامه داده و در دل این طراحی مدرن، راحتی و صمیمت را نوید بخش باشد.

نکتهٔ مهم در این جا، نگاه به عواملی ست که می‌تواند ما را در رسیدن به طراحی دکوراسیون دلخواهمان یاری دهد.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن پیش رو، رنگ‌ها از سقف تا کف، با تونالیته‌ای متوازن همراه شده و میان سفیدی و سیاهی، با شیب ملایمی حرکت می‌کنند.

نمایشگاه هنر ایران: مرکز نوردهی (پنجره ها) که به نوعی نقش مرکز کانونی را در این طراحی ایفا می‌کنند؛ به انتقال انرژی در این طراحی مدرن کمک کرده اند تا در ساعات خالی از نور نیز، چراغ‌ها و نور حاصل از آباژور، بار آن را به دوش بکشد.

نقش و نگار روی دیوار هم، که در خط مرزی رنگ‌ها گام برداشته اند، تواسنته است کنتراست رنگی خوبی را میان مبلمان‌های مدرن روشن و نشیمن گاه تیره در سمت دیگر این طراحی و در مجاورات لوازم مدرن صوتی و تصویری موجود در طراحی، برقرار سازند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌نشیمن مدرن و شیک با رنگ های سیاه و سفید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 10 = 20