نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌نشیمن چوبی به سبک جنگل و طبیعت

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌نشیمن چوبی به سبک جنگل و طبیعت

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن چوبی و شومینه سنگی به سبک کلبه‌های جنگلی، استفاده از طرح بندی چوبی در فضای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن این چنین، توانسته که در کنار هارمونی ایجاد شده توسط رنگ تیرهٔ چوب که در جای جای فضای دکوراسیون چون کف و دیوارها حضور دارد به برقراری دکوراسیونی لوکس در دل این فضای روستایی جلوه‌ای دوچندان بخشد.

حضور شومینه‌ای لوکس با طراحی کلاسیک در کنار طراحی چوبی و روستایی وسایل موجود چون صندلی‌های روستایی حاضر در دکوراسیون، توانسته هارمونی مثال زدنی میان فضای پیرامون و دکوراسیون داخلی ایجاد نماید.

همچنین در این فضای مملو از نور، رنگ‌های تیره در زیر این نورگیر زنده‌تر از پیش در نظر خواهند آمد.

نمایشگاه هنر ایران: بهترین جا برای ساخت و طراحی کلبه چوبی نزدیک مناظر طبیعی و جنگلی است. می توان کلبه را در محوطۀ باغ ها و ویلاها نیز ساخت. در این صورت، گزینه های زیادی برای تزئین آن در دسترس خواهد بود. از یک کلبه می توان برای فعالیت هایی مانند میل چای و نوشیدنی، خواندن کتاب، خلوت کردن و… استفاده کرد. کلبۀ چوبی می تواند با خصوصیات منحصر بفردی طراحی و ساخته شود. برای این کار به زمین مناسب، نقشه و متریال با کیفیت نیاز است. کلبه باید در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاومت داشته باشد؛ بنابراین در ساخت آن باید از بهترین نوع چوب استفاده کرد. همچنین مساحت آن با توجه به بودجه، سلیقه و زمینِ در دسترس تعیین می شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌نشیمن چوبی به سبک جنگل و طبیعت را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + = 14