نمایشگاه هنر ایران

استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون مدرن پذیرایی

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون مدرن پذیرایی

میز غذاخوری به عنوان مرکز کانونی در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری فوق، بسیار ساده و زیبا و با فرشی کوچک، توانسته بیش از هر بخش دیگر این دکوراسیون داخلی، نظرها را به خود معطوف کند.

در دکوراسیونی این چنین که با تاکید بر فعل غذاخوردن شکل می‌پذیرد، موارد تاثیر گذار در نظام بندی، باید به گونه در کنار یکدیگر قرار بگیرند که به هر چه دلپذیرتر شدن این فرآیند کمک کنند. آن گونه که پیداست استفاده از رنگ‌های گرم چون قرمز و نورپردازی‌های موضعی صورت پذیرفته، به خوبی از عهدهٔ این عمل برآمده و محیطی رمانتیک را در بستر این دکوراسیون مدرن فرآهم آورده اند.

اتاق غذاخوری، به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی، از بخشی صرفا برای غذاخوردن فراتر رفته و علاوه بر این، به مکانی مبدل شده تا کاربران فضا چون خانواده، ساعاتی از اوقات مفیدشان را در آنجا سپری می‌کنند، از میهمانان پذیرایی می‌کنند و روزهای به یاد ماندنی و خاطره انگیزشان را جشن می‌گیرند؛بنابراین طراحی آن باید تا حدودی مبتکرانه، گرمابخش، ویژه اما کاربردی باشد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون مدرن پذیرایی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 + = 63