نمایشگاه هنر ایران

استفاده از رنگ یاسی پر رمز و راز در دکوراسیون منزل شما

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از رنگ یاسی پر رمز و راز در دکوراسیون منزل شما

بازتاب رنگ بر روی کابینت ها یک ترکیب رنگی زیبایی را به وجو آورده است. در اینجا رنگ یاسی به عنوان رنگ پایه در نظر گرفته شده اند. این رنگ یاسی برای صندلی‌ها و کتاب‌ها و خرده ریزهایی که در سراسر اتاق قرار دارند هم باید مورد توجه قرار گیرد.

شاید جالب باشد بدانید، تنها با تغییر معماری و دکوراسیون درون خانه نیست که می‌توان فضاها را دلپذیرتر کرد؛ اگر به نکته‌ای همچون رنگ آمیزی صحیح و استفاده از رنگ‌های مکمل و مناسب توجه داشته باشید، دیگر نباید نگران باشید! پس بی‌تفاوت از کنار این موضوع نگذرید.

مهم آن است که از رنگ‌های مورد علاقه تان بهره ببرید و اجازه دهید تا تمامی خانه با توجه به سلیقه شما و همچنین سرشار از آرامش برایتان تزئین و طراحی شود. یاسی به دلیل آرامشی که القا می کند، نماد عشق و مهربانیست. اما در گذشته بعضی از قبایل جنگجو گل یاس بنفش را به عنوان یک گل جادویی می شناختند، این بنفش بسیار کمرنگ نیز همانند گل یاس دارای رمز و رازهایی است که باعث محبوبیت این رنگ شده است.

ا

نمایشگاه هنر ایران: این رنگ طبق روانشناسی رنگ ها، یک رنگ تسکین دهنده تلقی می شود. بنابراین، استفاده از این رنگ چشم نواز در دکوراسیون منزل آرامش را به فضای خانه منتقل می کند و  شما را از استرس دور و به رویا نزدیک خواهد کرد.
افرادی که از یاسی استفاده می کنند از شخصیت دلسوز و وفاداری برخوردارند معمولا آن ها با دیگران بسیار رفتار دوستانه ای دارند و به نیازهای نزدیکان خود توجه می کنند و حتی ممکن است گاهی به خاطر مهربانی زیاد، از نیازهای شخصی خود غافل  شوند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از رنگ یاسی پر رمز و راز در دکوراسیون منزل شما را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =