نمایشگاه هنر ایران

استفاده از نور گیر در اتاق‌نشیمن و منزل

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از نور گیر در اتاق‌نشیمن و منزل

این آپارتمان کوچک با مساحت فقط 20 متر مربع با طراحی داخلی و چیدمان خلاقانه خود می تواند موقعیتی مناسب برای ایده گیری طراحان جوان باشد تا آنها را در طراحی و استفاده از فضاهای کوچک راهنمای کند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این خانه بیشتر طراحی و چیدمان زنانه دارد و برای دختران و زنانی که تنها زندگی می کنند مناسب است. در این خانه هم مانند تمامی طراحی های دیگر در فضای کوچک از یک اتاق برای چندین کار استفاده می شود که در این آپارتمان کوچک اتاق نشیمن و اتاق خواب  یکی هستند و با جابجایی کوچکی در چیدمان آپارتمان تبدیل به اتاق خواب یا نشیمن می شود.

با توجه به گرانی زمین و مسکن در اکثر نقاط جهان به خصوص کشورهای صنعتی و پیشرفته، منازل روز بروز در حال کوچکتر شدن و محدودتر شدن هستند در نتیجه طراحان نیز در حال ایجاد و ابداع طرح هایی بسیار خلاقانه و جالب برای اینگونه فضاهای بسیار محدودند که با توجه به همین محدودیت ها گاهی آنچنان طرح های بکری ایجاد می شود که تعجب و تحسین همگان را در پی خواهد داشت دقیقاً مانند همین تصویر.

نمایشگاه هنر ایران: توجه کنید در دکوراسیون منزل تمامی دیوارهای اتاق از کمد ها و کابینت های بزرگ تشکیل شده که علاوه بر فضای زیادی که در اختیار مالک برای نگهداری وسایل خود قرار می دهد به خود خانه هم حس مدرن بودن می دهد. همچنین طراح با استفاده از پرده کشویی در قسمت ورودی برای جداسازی محیط ابتکار عمل جالبی بخرج داده است.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از نور گیر در اتاق‌نشیمن و منزل را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + = 12