نمایشگاه هنر ایران

استفاده مفید و جالب از قاب‌های خالی در دکوراسیون داخلی

نمایشگاه هنر ایران: استفاده مفید و جالب از قاب‌های خالی در دکوراسیون داخلی

با راهکارهایی که در ادامه خواهیم گفت، می‌توانید از یک قاب خالی برای دکوراسیون منزل استفاده کنید:

آویزان کردن گوشواره‌ها در قاب، آن‌ها را در دسترستان قرار می‌دهد و با اینکار حتی زمانی که آن‌ها را ننداخته‌اید نیز می‌توانید از زیباییشان استفاده می‌نمایید.

اگر چندین دسته گل دارید از این روش برای تزئینشان استفاده نمایید. با اینکار نمایی معلق به گل‌ها و قاب می‌بخشید و نمای آرایش شده‌اید برای دیوارتان به ارمغان می‌آورید.

با این روش می‌توانید دیوارهای خالی منزلتان را پر کرده و نمایی کلاسیک و در عین حال مدرن به آن ببخشید. ظاهر زاویه‌دار این نوع تزئیین حس و حال نوینی را برایتان به همراه می‌آورد و از طرفی قاب‌های قدیمی با لوازم آنتیک شما سازگاری خواهد داشت.

حرف اول اسم فامیلی خود را با قرار دادن در قاب تبدیل به نمادی خانوادگی نمایید.
( هر گاه از حرف اول نام یک موسسه لگویی ساخته شود آن را مونو گرام می‌گویند. )

نمایشگاه هنر ایران: عکس‌ها، نقل‌ قول‌ها و هرچیزی که به شما الهام بخشیده است را بر شبکه‌ای سیمی قرار دهید و خلاقیتتان استفاده کنید.

یادتان است یک زمانی ما عکس‌هایتان را چاپ می‌کردیم و در گوشی هوشمندمان نگهشان نمی‌داشتیم؟ بیایید همان کار را تکرار کنید و لحظه‌ای از دنیای تکنولوژی فاصله بگیریم و عکس‌هایمان را در قابی زیبا بر نخی گیره بزنیم.

با اینکار می‌توانید بخشی از منزل را به یادداشت گذاری‌های خانوادگی اختصاص دهید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده مفید و جالب از قاب‌های خالی در دکوراسیون داخلی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 + = 74