نمایشگاه هنر ایران

با منظره ای رو به دریا حمام کنید!

نمایشگاه هنر ایران: با منظره ای رو به دریا حمام کنید!

در سخت ترین شرایط روحی و جسمی، یک حمام گرم و دلپذیر می تواند باعث آرامش و برطرف تنش و ناراحتی گردد و چه بهتر اگر این حمام دارای چشم اندازی خیره کننده به زیباترین مناظر طبیعی و بدون نگرانی در خصوص شکسته شدن خلوت و حریم شخصی باشد. با رشد و شکوفایی هنر معماری، تجربه این شرایط دیگر احتیاج به تصور و تخیل ندارد و در گوشه و کنار جهان، منازل مدرن به حمام هایی با این مشخصات مجهز می شوند.
دکوراسیون داخلی مدرن حمام و دست شویی به صورت ساده و تک رنگ با منظره رو به دریا، در این دکوراسیون برای سرویس بهداشتی از رنگ‌های سفید و آبی براق استفاده شده و دارای نورگیر با چشم انداز رو به دریای مواج طراحی گردیده است.

نمایشگاه هنر ایران: بخش قرارگیری روشویی و نیز خود روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی و حمام از اهمیت زیادی برخوردار اند و زیبایی ظاهری این روشویی‌ها در جلوهٔ بصری دکوراسیون داخلی سرویس‌های بهداشتی , حال چه در منازل و چه در مکان‌های عمومی تاثیر فراوانی دارد .

توجه به زیبایی و در عین حال فرم و نوع خاص روشویی‌های سرویس بهداشتی , می‌تواند دکوراسیون داخلی فضای سرویس بهداشتی را به کل تغییر داده و حس و حال جدیدی بر فضا حاکم کند (در واقع می‌تواند سبک کلی دکوراسیون این بخش از فضاهای داخلی را تعیین کند )

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با منظره ای رو به دریا حمام کنید! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 2 =