نمایشگاه هنر ایران

با نورپردازی در دکور حمام و دستشویی فضایی شیک خلق کنید

نمایشگاه هنر ایران: با نورپردازی در دکور حمام و دستشویی فضایی شیک خلق کنید

وجود نور کافی در حمام و سرویس بهداشتی منزل، یکی از نکات مهم است که به طور مستقیم بر کاربری هرچه بهتر این فضاها اثر می گذارد. در این حمام دلباز، ترکیب رنگ گرم بژ و سفید با نورپردازی های متفاوت و بسیار مناسب، فضایی دلچسب و پر از آرامش را به بیننده القا می کند. نور سقفی، نورهای مخفی و نیز نورهای دیوارکوب، در همنشینی درست و ترکیب خوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دکوراسیون حمام و دست شویی مدرن با دیوارها و کف پوش قهوه‌ای و نورپردازی موضعی در قفسه‌های دیواری، در این سبک طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی به شیوه کلاسیک و مدرن انجام شده است که با تلفیق رنگ قهوه‌ای و سفید همانند یک شیر قهوه خوشمزه و آرام بخش، این محیط را هرچه بیشتر دلپذیر کرده است.

نمایشگاه  هنر ایران: دیدن رنگ‌ها , استفاده از آن‌ها و فضاسازی با پالت شخصی و دلخواه زمینهٔ آرامش بخشی را در زندگی روزانه ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ‌های لایت و آرامش بخش برای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی منازل که علاوه بر بهداشت , آرامش و سکینهٔ فضایی آن‌ها بسیار مهم است همواره پیشنهاد می‌شود.

حمام دارای محیطی مرطوب است , بنابراین وجود نور طبیعی و روزانه در فضای داخلی آن بسیار مهم است تا بدینگونه امکان رشد قارچ‌ها در محیط وجود نداشته باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با نورپردازی در دکور حمام و دستشویی فضایی شیک خلق کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =