نمایشگاه هنر ایران

برای اتاق خواب کوچک هم می شود دکوری شیک داشت

نمایشگاه هنر ایران: برای اتاق خواب کوچک هم می شود دکوری شیک داشت

طراحی مدرن برای اتاق خواب کوچکی انجام شده است که بسیار زیبا و شیک و مدرن است و به بهترین شکل از فضا استفاده شده است. استفاده از فضاهای پرت به خوبی انجام گرفته و طراح توانسته است یک اتاق خوابی با بیشترین کاربری را به وجود آورد. تخت خواب در کنار پنجره و برای استفاده از نور طبیعی تعبیه شده است و در پایین تخت فضایی برای قرار دادن البسه ایجاد شده و همین طور یکی دیگر از مسائلی که بسیار خوب اجرا شده است و از خلاقیت‌های طراح است قرار دادن مبلمان محلی را برای نشستن و مطالعه کردن و یا پذیرایی از مهمان زمانی که فرد وارد محیط می‌شود ایجاد کرده است.

اگر اتاق خواب بسیار کوچک است اما طراحی دکوراسیون آن به شکلی خاص و زیبا انجام شده است. در اتاق خواب به بهترین نحو ممکن از فضا استفاده شده است و سعی شده است که عناصر لازم برای یک اتاق در شرایطی مناسب و با اشغال فضای کمتر مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ سفید در مقابل رنگ سیاه که برای اتاق استفاده شده است به ایجاد هارمونی مناسب کمک کرده است. یک میز کار کوچک اما با کار آیی بالا نیز با یک طراحی ساده از دیگر عناصری است که به خوبی برای اتاق در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه هنر ایران: برای یک اتاق خواب کوچک همان طور که قبلا نیز اشاره شد باید به بهترین شکل از فضا استفاده شود تا فرد به راحتی امکان تردد و استراحت را داشته باشد. در اتاق به طور خلاقانه‌ای از شکلی از چیدمان استفاده شده است که بتوان از یک فضا برای رسیدن به دو منظور استفاده شود. در طراحی قسمت زیر تخت فضایی را برای قرار دادن مبل وجود دارد که برای استراحت و مطالعه ایجاد شده است و بسیار کاربردی و زیبا نیز اجرا شده است.

در طراحی اتاق نیز به کلیه عناصر با دقت توجه شده است. اولین مطلبی که باید به آن اشاره کرد این است که تخت در این طراحی کاربردی دو منظوره دارد و از آن هم به عنوان تخت و هم به عنوان مبل راحتی استفاده می‌شود. در قسمت دیگر اتاق یک صندلی راحت قرار گرفته است که به هنگام مطالعه می‌توان از آن استفاده کرد. یک میز کار کوچک نیز از دیگر عناصری است که به طور مناسبی برای اتاق در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه هنر ایران: نوع دیگری از طراحی دکوراسیون که به شکلی خاص و زیبا برای یک اتاق خواب کوچک انجام شده است را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. اتاق بسیار راحت و شیک طراحی شده است و از سوی دیگر عناصر در آن به شکلی ظریف در آن قرار گرفته اند. یک تخت راحت که دارای طراحی منحصر به فردی است در کنار دیگر عناصری که به محیط روح می‌دهند به ایجاد حس شادابی و لطافت اتاق کمک زیادی می‌کنند.

در طراحی دکوراسیون اتاق نیز فضای کمی برای قرار دادن عناصر یک اتاق خواب در اختیار بوده است اما همان طور که می‌بینید به بهترین شکل از فضا استفاده شده است. سعی طراح بر این بوده است که از فضای اتاق به شکلی خلاقانه و کاربردی برای ایجاد اتاق خواب استفاده شود. در واقع تخت به گونه‌ای مناسب در بین کمد محصور شده است سعی شده است که در ارتفاع مناسبی از تخت از کمد دیواری برای قرار دادن لوازم مورد نیاز استفاده شود. یک مبل راحتی و میز کار کوچک نیز از لوازمی است که برای اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های کوچک معمولا سعی بر این است که تخت خواب دو منظوره مورد استفاده قرار بگیرد مانند آن چه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. در این طراحی تخت خواب می‌تواند به جای یک مبل راحتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این گونه طراحی‌ها از فضای اتاق به نحوی مناسب و کاربردی استفاده می‌شود و کمک زیادی به استفاده بهینه از فضا و عناصر می‌کند. رنگ صورتی از رنگ‌های شاد و روشن است که برای اتاق خواب توصیه می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای اتاق خواب کوچک هم می شود دکوری شیک داشت را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 69