نمایشگاه هنر ایران

برای انتخاب رنگ دیوار اتاق نشیمن خود وقت بگذارید

نمایشگاه هنر ایران: برای انتخاب رنگ دیوار اتاق نشیمن خود وقت بگذارید

اتاق نشیمن فضایی است که ما بیشتر زمان خود را بصورت جمعی در آن سپری می‌کنیم.
تنها با استفاده مناسب از رنگ ‌های شاد و با روح و مکمل می‌‌توانید از یک اتاق بی ‌روح و خالی، یک سالن نشیمن دلنشین بسازید.
نقاشی دیوارها، باعث محافظت و تزئین آن‌ها و تغییر خلق و خو می‌شود. با ایده‌های زیر می‌توانید اتاق نشیمن دلنشین تری فراهم کنید:

رنگ‌های خنثی:
اگر می‌خواهید در دکوراسیون اتاق نشیمن خود رنگ دیوارهایتان زمینهٔ خنثی داشته باشد، رنگ‌ها و سایه‌های قهوه‌ای مایل به زرد را انتخاب کنید. این پالت رنگ برای افرادی که مبلمان زیادی در اتاق نشیمن خود دارند بسیار موثر است.

خاکستری ملایم:
نمایشگاه هنر ایران: افرادی که می‌خواهند اتاق نشیمن مدرنی داشته باشند، می‌توانند از رنگ‌های خاکستری استفاده کنند. رنگ‌های خاکستری با رنگ‌های مشکی و سفید یک حس مینیمالیستی را به اتاق نشیمن شما می‌دهند. هنگام انتخاب رنگ خاکستری، سعی کنید، از یک خاکستری که دارای سایهٔ روشن و به رنگ سفید کثیف نزدیک می‌باشد استفاده نکنید، بلکه از یک رنگ خاکستری که دارای سایهٔ تیره تری می‌باشد استفاده کنید.

زرد کره ای:
رنگ زرد چون از خانوده رنگ‌های گرم می‌باشد برای افرادی که به دنبال یک فضای گرم، صمیمی می‌باشند، ایده آل است. با انتخاب رنگ زرد برای دیوار‌های اتاق نشیمن، شما می‌توانید فضای نسبتا خنثی‌ای داشته باشید و در عین حال یک رنگ خاص و برجسته را برای دیوارهای اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید.

سبز:
رنگ سبز احساس تازگی و خنکی طبیعت را به بیننده داده و خستگی چشم‌ها را رفع می‌کند. هنگامی که شما سعی در ایجاد یک فضای صمیمی با رنگ سبز دارید، از رنگ سبز با تن خزه‌ای استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ سبز نعنایی یا مشابه آن استفاده کنید. هر سایه‌ای از سبز با ترکیب آبی و خاکستری سبب چشم‌اندازی لطیف و دل نشین می‌شود. رنگ سبز می‌تواند تضاد رنگی خوبی با نارنجی، هلویی، صورتی و قهوه‌ای روشن داشته باشد.
استفاده از رنگ سبز برای دیوارهای اتاق نشیمن در دکوراسیون داخلی

تن رنگ‌های قوی و پر رنگ:
نمایشگاه هنر ایران: شما می‌توانید به جای اینکه از یک تک رنگ برای دیوارهای اتاق نشیمن خود استفاده کنید، یک دیوار اتاق نشیمن را به عنوان دیوار غالب اتاق نشیمنتان رنگ کنید. وقتی که شما رنگ آبی تیره، قرمز یا نارنجی تیره را برای یک دیوار اتاق نشیمن خود در نظر می‌گیرید، در واقع نوعی گرما، صمیمیت و شور و هیجان را به آن فضا دعوت می‌کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای انتخاب رنگ دیوار اتاق نشیمن خود وقت بگذارید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =