نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون فضای اداری

واژه مینیمال به معنی حداقل و واژه‌ای در زبان لاتین است. اما این حداقل دقیقا در دکوراسیون چه معنی دارد؟ اگر کمی با سبک طراحی مینیمالیستی آشنایی داشته باشید متوجه مفهوم نام و سبک آن می‌شوید. این نوع طراحی با ساده گرایی موافقت دارد. در واقع افرادی که با این سبک دکوراسیون احساس بهتری دارند، بر این باورند که زیبایی در سادگی‌ است. اما طراحی دکوراسیون به سبک مینیمال چیست؟ امروزه برای چیدمان و انتخاب وسایل از سبک‌های متنوعی بهره می‌گیرند. البته بستگی دارد بخواهید چیدمان را برای چه فضایی در نظر بگیرید.

برای مثال فضاهای اداری لازمه دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد. این فضا باید به طوری طراحی شود تا تمرکز افراد را کم نکند و موجب حواس پرتی آنها نشود. متخصصان دکوراسیون سبک مینیمالیستی را بهترین سبک برای طراحی دکوراسیون اداری شرکت‌ها می‌دانند. این سبک بدون داشتن تجملات یا پیچ و تاب‌های خاص طراحی می‌شوند.

نمایشگاه هنر ایران: این سادگی طرح، رنگ، عدم زوایای چالش برانگیز موجب تمرکز شما می‌شود. حتی خیلی از آنها عقیده دارند که میزان خلاقیت کارمندان در چنین فضاهایی بیشتر از قبل می‌شود. در صورتی که فضای اداری خود را به شکل مینیمال انتخاب کرده باشید، می‌توانید فضاها را به کمک پارتیشن اداری با طرح‌های ساده از هم تفکیک کنید.

طراحی دکوراسیون مینیمال فضای اداری، طراحی مینیمال و ساده گرایانه دکوراسیون، زیبایی این لابی را دوچندان کرده است. سبک مدرن، سبک به کار رفته در طراحی این لابی است.

قراراگیری لابی در مجاورت نورگیرهای متناسب، استفاده از مبلمان مدرن با رنگ خاکستری،کوسن‌های اکر، میزهای شیشه ای، آباژور ایستاده مدرن، پوشش متفاوت دیوارها، کف پوش فانتزی و صندلی تک فانتزی سفیدرنگ، همگی فضایی با نهایت تناسب و هارمونی را فراهم آورده اند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =