نمایشگاه هنر ایران

تختخواب دو طبقه در طراحی اتاق کودکان

نمایشگاه هنر ایران: تختخواب دو طبقه در طراحی اتاق کودکان

بیشتر بزرگترها وقتی که صحبت از تخت خواب دو طبقه می شود یاد خدمت سربازی و پادگان های نظامی می افتند و یا سلول‌های زندان که در فیلم های جنگی و اکشن دیده اند و تصور می رود که تخت خواب هایی که دو طبقه هستند راحتی آنچنانی ندارند و به این علت که بیشتر تخت خواب های دو طبقه ای که در گذشته طراحی و ساخته می شد برای قسمت های عمومی و مکان های شلوغ در نظر گرفته می‌شد نه راحتی آنچنانی داشت و نه احساس آرامشی به فرد منتقل می‌کرد و همیشه جابجا شدن افراد از طبقه بالا به پایین کار دشواری بود.
در طراحی این اتاق کودک، تخت خواب به شکلی زیبا ایجاد شده است و سعی شده است تمامی عناصر برای کودکان به یک شکل وجود داشته باشد.

نمایشگاه هنر ایران: این امکان به هر یک از کودکان داده شده است که هر کدام اتاق خواب خود را به سلیقه و بر اساس علایق خود طراحی نمایند و از بودن در این محیط لذت ببرند و حتی می‌توان به چشم یک محیط بازی کوچک نیز به آن نگاه کرد که کودکان در آن به بازی مشغول می‌شوند و در آن لذت می‌برند.

توجه به محیطی که کودک بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌کند در رشد و شکوفایی کودک موثر است.

کودکان با طراحی‌های از این دست که در پایین به چند نمونه از آن اشاره شده است می‌توانند به تجربیات خود بیافزایند و از دنیای کودکی خود لذت ببرند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تختخواب دو طبقه در طراحی اتاق کودکان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 70