نمایشگاه هنر ایران

ترکیب رنگ مبلمان سفید قهوه ای در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری

نمایشگاه هنر ایران: ترکیب رنگ مبلمان سفید قهوه ای در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری

بهره گیری از رنگ‌های گرم در کنار حس و رنگ کلاسیک چوب، می‌تواند در هم نشینی با نورپردازی‌های موضعی، محدودیت‌های نورگیرهایی با گسترهٔ کم را پوشش داده و موجب گرمابخشی و صمیمیت فضای دکوراسیون داخلی غذاخوری در هنگام صرف وعده‌های غذایی گردد.

از جمله تزیینات و آرایه‌های کمک کننده به این دکوراسیون داخلی می‌توان به استعاره‌های طبیعی چون قاب عکس‌های متجلی کننده طبیعت و هم گل آرایی‌ها روی میز غذاخوری در کنار فرش‌های منقش به آرایه‌های طبیعی اشاره نمود.

اتاق غذاخوری و یا بخش غذاخوری منزل مسکونی , فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده در ساعات صرف غذا در منزل را فراهم می‌آورد , به همین خاطر در طراحی دکوراسیون این بخش از خانه باید سلایق و روحیات افراد مختلف خانواده را در نظر گرفت .

نمایشگاه هنر ایران: در واقع می‌توان گفت این فضای خانه به دلیل قرار گرفتن در دستهٔ فضاهای عمومی خانه ( فضاهایی که کاربرد آن‌ها برای تمام اعضای خانواده و میهمانان می‌باشد ) از حالات شخصی و فردی خارج شده و نیازمند کلی نگری و درنظر قرار دادن حس و حالی است که تک تک اعضای خانواده با قرار گیری در این فضا به دست می‌آورند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ترکیب رنگ مبلمان سفید قهوه ای در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =