نمایشگاه هنر ایران

ترکیب رنگ های گرم پاییزی در دکوراسیون ساختمان

نمایشگاه هنر ایران: ترکیب رنگ های گرم پاییزی در دکوراسیون ساختمان

رنگ زرد – پرتقالی کدو حلوایی، این صندلی‌های دسته دار چرمی به اتاق مملو از تزیینات تیره گرما و ملایمت می‌بخشد. غالباً استفاده از رنگ‌ها بصورت گروهی بهتر جواب می‌دهد.

به همین منظور و وفق دادن رنگ‌مایه خردلی یا طلایی با فضای اتاق، از این رنگ‌مایه در کار هنری و رنگ دیوار بالای شومینه استفاده شده است.

در تمام طول سال اجازه دهید که رنگ‌های قرمز، زرد، پرتقالی و قهوه‌ای درخشان پاییز خانه تان را رنگ آمیزی کند. بدین منظور از رنگمایه‌ها استفاده نمایید.

نمایشگاه هنر ایران: هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی جادو می‌کند می‌توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد .

گردویی طلایی – رنگ زرد، پرتقالی کدو حلوایی ، این صندلی های دسته دار چرمی به این اتاق پر از تزیینات تیره گرما و ملایمت بخشیده است معمولا” استفاده گروهی از رنگها بهتر جواب می دهد . در تصویر بالا هماهنگ کردن  رنگمایه طلایی با فضای اتاق را می بیند که از این رنگمایه در کار هنری و رنگ دیوار بالای شومینه استفاده شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ترکیب رنگ های گرم پاییزی در دکوراسیون ساختمان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 38 = 48