نمایشگاه هنر ایران

تغییر دکوراسیون به معنا تغییر وسایل منزل نیست

نمایشگاه هنر ایران: تغییر دکوراسیون به معنا تغییر وسایل منزل نیست

وقتی زمستان درحال اتمام است و فصل بهار کم کم نزدیک می‌شود، بسیاری از ما در حال آماده شده برای استقبال از فصل بهار و سال جدید هستیم. در این میان بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا تغییراتی را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کرده و از این طریق فضای خانه خود را عوض کنند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ایده‌هایی ارزان قمیت و کاربردی برای تغییر دکوراسیون منزل در فصل بهار آشنا کنیم، پس همراه شوید:

شاید بسیاری این گونه تصور کنند که معنی تغییر دکوراسیون، تغییر وسایل منزل بوده و به نوعی یک تغییر گران قیمت به حساب آید. اما باید گفت می‌توان با استفاده از ذره‌ای خلاقیت و با صرف کمترین هزینه ممکن می‌توان دکوراسیون خانه را تغییر دهد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بعضی از این ایده‌ها آشنا کنیم.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از گل‌ها یکی از اولین گزینه‌های مطرح شده برای ایجاد تغییر در دکوراسیون است. در فصل بهار و با توجه به افزایش درجه حرارت هوا تولید گل‌ها افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه قیمت آن هم نسبت به فصل سرما کاهش پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید با تهیه گل‌هایی با رنگ‌های مختلف نقاط مختلف منزل خود را زیباتر کنید. در عین حال فراموش نکنید که در بسیاری از موارد بوی خوش این گل‌ها می‌تواند فضای بسیار دلنشینی را در درون منزل ایجاد کند.

گزینه دیگر استفاده از رنگ است. مسلما بسیاری از نقاط منزل شما، مثل درب‌ها و یا پنجره پس از چند سال قرار گرفتن در معرض باد، باران و آفتاب دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی شده است. در این زمان شما می‌توانید با تهیه چند قوطی رنگ و به دلخواه خود به رنگ آمیزی این بخش‌ها از منزل بپردازید. فراموش نکنید که استفاده از رنگ شاد و روشن مثل سبز، نارنجی و یا قرمز می‌تواند علاوه بر تغییر رنگ و زیباتر کردن محل زندگی شما، در روحیه شما نیز تاثیر بسیار خوبی به جای بگذارد.

استفاده از تابلوهای نقاشی یکی دیگر از راه‌های تغییر دکوراسیون در فصل بهار است. کارشناسان امور دکوراسیون بر این اعتقاد هستند که با توجه به این نکته که فصل بهار، فصل تولد دوباره طبیعت است، پس می‌توان با استفاده از تابلوهای نقاشی که موضوع آن‌ها مضامینی همچون طبیعت و محیطهای بکر و دست نخورده طبیعی است فضایی بهاری را به خانه بخشید.

نمایشگاه هنر ایران: یکی دیگر از ایده‌های کاربردی برای تغییر دکوراسیون منزل که نه فقط در این فصل و بلکه در کل سال کاربرد دارد بحث تغییر چیدمان وسایل منزل است. زمانی که شما وسایل منزل خود را تغییر دهید، یعنی شکلی را که مدتها به آن عادت کرده بودید و هر روز آن را مشاهده کرده بودید تغییر می‌کند. این تغییر در صورتی که به شکل صحیح انجام پذیرد تاثیر بسیار مثبتی بر روی روحیه اعضای خانواده دارد.

پرده‌ها یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در دکوراسیون بهاری هستند. توجه داشته باشید که در این فصل مدت زمان و قدرت تابش خورشید افزایش می‌کند و هوا به سمت گرم شدن می‌رود. استفاده از پرده‌هایی با رنگ روشن و سبک به شما کمک می‌کند که به راحتی پرده‌ها را کنار بزنید و به هوای تازه بهاری اجازه بدهید که به خانه شما وارد شود. در عین حال استفاده از رنگ‌های روشن در پرده‌ها باعث می‌شود که در هنگام تابش آفتاب شما ترکیب زیبایی از رنگ روشن پرده‌ها و نور آفتاب داشته باشید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تغییر دکوراسیون به معنا تغییر وسایل منزل نیست را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =