نمایشگاه هنر ایران

تم ماجراجویانه و جنگلی در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: تم ماجراجویانه و جنگلی در دکوراسیون اتاق کودک

طراحی اتاق کودک با الهام از طبیعت و عناصر طبیعی و حیوانات، یک ایده پرطرفدار برای اتاق کودک و نوجوان است. “شری کندی” طراح استودیو “اس اچ کِی” یک اتاق فوق‎‌العاده زیبا و با حال و هوای سفرهای ماجراجویانه طبیعت‌گردی طراحی کرده است. فضایی که در نگاه اول کاملا حال و هوای جنگل‌های آفریقا را برای ما تداعی می‌کند، اما به دور از هرگونه عنصر طبیعی و واقعی است و این کار با استفاده درست از طرح و رنگ و فرم انجام شده است.

بر اساس یک باور کلیشه‌ای شاید تصور کنید که اتاق خواب‌هایی با طرح قهرمان‌های کارتون‌ها و کتاب‌ها برای کودکان جذاب‌تر هستند. این در حالی است که ۳۰ درصد از پاسخ‌دهندگان طرح‌های طبیعی را برای اتاق کودکان خود انتخاب کرده‌اند. رده‌های بعدی نیز به طرح حیوانات (۲۳ درصد) و طرح‌های ورزشی (۱۷ درصد) اختصاص دارد. تم‌های دیگر نظیر الگوهای دریایی، هندسی و ابرقهرمانی نیز در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک الهام گرفته شده از طبیعت، در طراحی دکوراسیون این اتاق خواب از طبیعت الهام گرفته شده است.

در این طراحی ترکیب رنگ‌های سبز و زرد محیط را با نشاط و پر انرژی می‌کند. کودک با قرار گیری در این فضا احساس خستگی نمی‌کند.

دراین اتاق تخت خواب دو نفره‌ای طراحی شده است تا فضای بیشتری برای بازی برای کودکان فراهم باشد.

طراحی یک اتاق باید خاص و کاربردی باشد و برای محیط رشد کودک مناسب باشد و از مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اتاق کودک باید به گونه‌ای طراحی شود که طی گذر از کودکی به نوجوانی قابل استفاده و ساده و شیک باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تم ماجراجویانه و جنگلی در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 51 = 61