نمایشگاه هنر ایران

توضیحاتی مهم درمورد دکور اتاق نوجوان

نمایشگاه هنر ایران: توضیحاتی مهم درمورد دکور اتاق نوجوان

دکوراسیون اتاق نوجوان در فضایی آرامش بخش با ترکیب رنگی سفید و آبی , کف پوش یکدست سفید و کاغذ دیواری، ترکیب رنگ آبی و سفید در طراحی دکوراسیون داخلی، علاوه بر القای حس آرامش و راحتی به کاربر موجب انتقال انرژی بهتر در اتاق خواب مورد بحث شده و در کنار این کمک خواهد کرد تا فضای کاربری، بزرگتر بنظر برسد.

کاغذ دیواری نیز در کمک به همپارچگی رنگی در کنار چیدمان منظم وسایل که در تناسب با خطوط راه راه کمد و قفسه‌ها جهت جلوگیری از آشفتگی محیطی به چشم می‌خورد، بر زیبایی دکوراسیون افزوده و آن را برای کاربر نوجوان دلپذیر کرده است.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون داخلی در بخش‌های مختص به کودکان و نوجوانان، همواره مشمول به خرج دادن وسواس‌هایی ویژه است. روحیات حساس و ضربه پذیر کودکان در سنین رشد و درکنار آن اهمیت در نظر گرفتن فضایی برای تخلیه انرژی آن‌ها در فضاهای انحصاری ایشان همچون اتاق خواب، لزوم بهره گیری از نظام بندی رنگ و ادوات را با نگرشی خاص به عواطف و روحیات کودک ضروری خواهد کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توضیحاتی مهم درمورد دکور اتاق نوجوان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =