نمایشگاه هنر ایران

حال و هوای دریا در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: حال و هوای دریا در دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

نمایشگاه هنر ایران: در این طراحی بی نظیر از ایدهٔ خاص و زیبا بهره گرفته شده است که برای کودک و یا نوجوان بسیار جذاب است.

این طرح الهام گرفته از یک جزیرهٔ ساحلی است که کودک را به هیجان می‌آورد. طراحی به گونه‌ای اجرا شده است که گویا تخت خواب در امتداد ساحل قرار گرفته است و کودک در کنار این منظره زیبا به خوابی رویایی فرو می‌رود و تجسم می‌کند که در جزیره‌ای ساحلی و رو به دریا قرار گرفته است.

برای تقویت این حس در کنار تخت یک اتاقک حصیری ایجاد شده است.

این اتاقک حصیری به واقعی شدن این تصور کودک کمک شایانی می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا حال و هوای دریا در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =