نمایشگاه هنر ایران

حمام و دست‌شویی مدرن با منظره طبیعت

نمایشگاه هنر ایران: حمام و دست‌شویی مدرن با منظره طبیعت

دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی مدرن با تک رنگ سفید و چشم انداز رو به فضای سبز، در این سبک طراحی سرویس بهداشتی فضای محیط از رنگ سفید استفاده شده و با یک صندلی راحتی حصیری در کنار وان و از هرچیز مهمتر استفاده از گلدان‌های سرسبز گیاهان محیط را بسیار آرامش بخش و دلپذیر کرده است.

یکی از مسائل مهمی که در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی باید مورد توجه قرار گیرد این است که در صورت نورگیری کم فضای داخلی با استفاده از ترفندهای مختلف دکوراسیون نظیر نورپردازی‌های موضعی و پنهانی , استفاده از آینه در ابعاد بزرگ داخل فضا برای بازتاب نور , استفاده از وسایل تزیینی کوچک که به نورپردازی فضا کمک می‌کنند نظیر فانوس‌های کوچک و شمع و استفاده از کف پوش‌ها و دیوارپوش‌هایی با رنگ‌های روشن و منعکس کننده نور , این مشکل محیط را برطرف نماییم .

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون بخش‌هایی که در تقسیمات فضایی به عنوان بخش ” تر” (خیس) شناخته شده اند , کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها بسیار مهم بوده و از نظر بهداشت و پاکی فضا در کنار زیبایی‌های ظاهری مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتخاب نوع متریال, جنس , رنگ , فرم و شکل این کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها با توجه به سبک و نوع کوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تعیین می‌شود.همچنین می‌توان با توجه به نورپردازی فضای داخلی , افزایش و یا کاهش نور محیط و در دست گرفتن کنترل نوری فضا , جنس , متریال و رنگ کف پوش و دیوارپوش فضا را انتخاب کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا حمام و دست‌شویی مدرن با منظره طبیعت را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 2 = 12