نمایشگاه هنر ایران

خانه تکانی عید و نکاتی که باید در نظر بگیرید

نمایشگاه هنر ایران: خانه تکانی عید و نکاتی که باید در نظر بگیرید

چگونه دکوراسیون بهاری با خانه تکانی عید طراحی کنیم؟ برای پاخ این سوال با این مطلب همراه شوید:

1 – تغییر بهاری
برای اتاق نشیمن خانه تان دکوراسیونی غیر رسمی طراحی کنید که با رنگ‌هایی مانند پرتقالی و لیمویی، نوید بخش آمدن بهار باشد. از گلدان‌های رنگ روشن، متکی و قالی‌هایی با طرح‌های خال دار یا گلدار استفاده کنید و سعی کنید با خریدی هوشمندانه بدون هزینه گزاف آنچه را که حس تازگی به دکوراسیونتان می‌دهد تهیه کنید.

2 – اتاق خواب و خانه تکانی بهاری
می‌توانید با مقداری پارچه گلدار، طرح جدیدی به تخته بالا تختی ببخشید. با چند تا قاب عکس زیبا که از کاغذ کادوهای طرح دار درست کردید و هزینه زیادی هم ندارد رنگ بندی اتاقتان را انسجام بدهید. میز پاتختی را هم با رنگ روغنی زیبا و پرجلا رنگ آمیزی کنید.

3 – تعویض کاغذ دیواری
به سادگی با تعویض کاغذ دیواری‌ها، روح تازه‌ای به الگوی خانه تان بدمید. با کاغذ دیواری‌هایی که به راحتی کنده می‌شوند هم هنگام نصب راحت ترید و هم تغیرات را در آینده ساده‌تر می‌کند.

4 – طرح‌های دایره ای
نمایشگاه هنر ایران: طرح‌های منبت یا برجسته دیواری منظره زیبایی به دیواره‌های خانه میبخشد. رنگ‌های طیف زرد در ترکیب با شکل دایره ای، سبک خوبی به اتاق نشیمن می‌دهد. این تزئینی‌ها معمولا پلاستیکی، سبک و ارزان بوده و خیلی راحت هم می‌توانید به دیوار بزنید.

6 – طرح دار کردن دکوراسیون
ظاهر زیبا و زنده این دراور مدیون برچسب‌های گلداریست که به سادگی با اسپری چسب، روی کشوها چسبانده شده است. می‌توانید همین طرح‌ها را روی وسایل دیگر مانند آباژورهم امتحان کنید و جلوه‌ای زنده به آن ببخشید.

7 – تزئینی ساده اما بهاری
با یک تزئینی سبز پرنشاط، قسمتی از بهار را به خانه بیاورید. چند برگ چین دار سرخس جلوه خوبی خواهد داشت. برگ‌ها توی یک گلدان کوتاه پایه دار صاف می‌ایستند. این نوع گیاهان برای تزئیناتی که به ساقه‌های زیادی احتیاج دارید کاملا مقرون به صرفه هستند.

8 – تغییری ساده اما خیره کننده
یک سطل رنگ می‌تواند جزء ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون باشد. رنگی بهاری انتخاب کنید که برایتان شادی آور باشد. می‌توانید یکی از دیوارهای مهم یا همه اتاق را رنگ کنید. برای زیبا سازی بیشتر و البته باز هم ساده می‌توانید تغییراتی در پنجره‌ها یا فرش خانه ایجاد کنید که المانهایی بسیار تاثیر گذارند. سعی کنید رنگ آمیزی مورد نظرتان با مواردی که تغییر می‌دهید همخوانی داشته باشد. حالا با تغییر تنها سه گزینه اتاقی کاملا جدید دارید!

10 – سبک استیکرهای چسباندنی!
نمایشگاه هنر ایران: تزیینات دیواری مانند عکس‌های برگردان، روشی سریع و ساده برای به روز کردن یک دیوار ساده است. این درخت بلند به عنوان پایه و پس زمینه‌ای زیبا برای عکس‌های خانوادگی شما عمل می‌کند.

11 – ساده اما شیک
یک جفت پرده نازک ساده خیلی راحت کار گذاشته می‌شود و نور ورودی را هم جلوه می‌دهد. اگر فکر میکنید این پرده‌ها مدل خاصی ندارند پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار بزنید. مدلهای جدید با رنگ‌های کاملا روشن و طرحهای زنده مانند مدل خط داری که در اینجا می‌بینید در بازار موجود است. کلیپس‌های پرده کار را برای نصب و جایگزینی کار را بسیار راحت کرده است.

12 – پنجره‌های شگفت انگیز
گاهی وقتها تنها چیزی که برای بروز کردن خانه با فصل جدید لازم دارید چیدمان پنجره هاست. با استفاده از کرکره‌های رومی طرح گل، پنجره‌ها را به اثری هنری تبدیل کنید.

13 – نقاشی دیواری، طرح گل
یک دسته متقارن از گل‌های نقاشی شده می‌تواند فضای خالی روی دیوار را به قطعه‌ای تبدیل هنری کند.با چند ابزار ساده با توجه به سبک خانه تان و با رنگ آمیزی دلخواهتان می‌توانید این گلهای زیبا را ایجاد کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا خانه تکانی عید و نکاتی که باید در نظر بگیرید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =