نمایشگاه هنر ایران

خلق فضایی آرامبخش در طراحی اتاق خواب کودک دختر

نمایشگاه هنر ایران: خلق فضایی آرامبخش در طراحی اتاق خواب کودک دختر

رنگ ها نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک دارند و علاوه بر این رنگ اتاق کودک می تواند در روحیه کودکان دختر و پسر تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است برای ایجاد فضایی آرامش بخش و متفاوت در هنگام انتخاب رنگ اتاق کودک توجه لازم را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون اتاق کودک سفید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. 

رنگ سفید از انواع رنگ های مناسب و خنثی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک است این رنگ زیبا باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در اتاق کودکان می شود و علاوه بر این می تواند باعث دلباز و روشن تر به نظر رسیدن فضای اتاق کودک شود همچنین شما می توانید این رنگ خنثی را با سایر رنگ ها در دکوراسیون اتاق کودک ترکیب کنید.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی این اتاق خواب دخترانه از رنگ سفید و صورتی استفاده شده است.

یک اتاق رویایی که متناسب با روحیات دخترانه است. رنگ صورتی رنگی رومانتیک و سمبل عشق است و چون از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید ایجاد شده است خصوصیات هر دو را دارد.

همانند قرمز رنگی پر انرژی است در فرد حس فعال بودن و مهیج بودن را القا می‌کند.

رنگ سفید نیز نماد آرامش و ثبات است. تلفیق هر دو در طراحی اتاق خواب دخترانه به وفور مورد استفاده قرار گرفته است.

در این اتاق رویایی کلیه عناصری که برای یک دختر جذابیت و گیرایی دارد وجود دارد یک مبلمان زیبا و شیک در کنار bean bag‌های فضایی مناسب و دلنواز را فراهم کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا خلق فضایی آرامبخش در طراحی اتاق خواب کودک دختر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =