نمایشگاه هنر ایران

در دکوراسیون پذیرایی خود از تابلوهای مدرن استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون پذیرایی خود از تابلوهای مدرن استفاده کنید

تزیینات جانبی نقش بسزایی در طرح بندی دکوراسیون داخلی هر بخش ایفا می‌کند و می‌تواند در صورت صرف هزینه، بر جلوهٔ لوکس کلی دکوراسیون تاثیر شگرفی بگذارد.

مبلمان کلاسیک غذاخوری که همپارچگی نقوش روی روکش صندلی هایش با نقش مربع شکل فرش قابل مشاهده است توانسته در کنار لوسترهای مجلل با طراحی کلاسیک، روحی کهن و اصیل را در فضا جاری سازد. اشاره به تابلوهای روی دیوار نیز خالی از لطف نیست که با قرابتشان در کنار تشخص بخشی به محیط، از یکنواختی و ساده بنظر آمدن دیوار جلوگیری کرده است.

در صورت موجود بودن فضای کافی و هم ادوات و اسباب مورد نیاز، طراحی دکوراسیون داخلی مجلل، خواه کلاسیک باشد و خواه مدرن، باب میل هر شخص خواهد بود.

اتاق غذاخوری نیز با تکیه بر ادوات اصلی حاضر در فضای کاربری و بویژه میز غذاخوری، از این قاعده مستثنی نخواهد بود و می‌تواند با پیروی از نکاتی چند، فضایی مناسب را برای پذیرایی و میهمانی‌های ویژه و مجلل پدید آورد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در دکوراسیون پذیرایی خود از تابلوهای مدرن استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =