نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق و میز ناهارخوری در منزل

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق و میز ناهارخوری در منزل

طراحی فضای غذاخوری بر اساس شکل و اندازه میز نهار خوری تعیین می شود. اتاق نهارخوری انعطاف پذیری زیادی دارد چنان که در گذشته، یک اتاق غذاخوری رسمی محلی خاص را در پلان اشغال می کرد اما امروزه این اتاق به دامنه ای از مفاهیم معطوف شده و با سبک های مختلف زندگی انطباق یافته است. اتاق غذاخوری ممکن است ادامه آشپزخانه، حوزهای درون یک اتاق نشیمن بزرگ و یا اتاقی مجزا باشد که برای برگزاری مهمانی شام تدارک دیده شده است. صرف نظر از شکل، اتاق غذاخوری باید در کنار فضای کار آشپزخانه قرار گیرد تا انتقال غذا به میز و پاک کردن میز از باقی مانده غذاها به سادگی انجام شود

نمایشگاه هنر ایران: شاید هیچگاه ما به گلدانی که روی میز قرار میدهیم دقت نکنیم اما مطمئن باشید شخصی که وارد خانه می‌شود، بویژه برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک هم در نظرش با اهمیت جلوه می‌کند.

میزهای آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت‌هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آن‌ها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می‌زنیم.
برای جلوگیری از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان‌های تزیینی و یا ظروف مخصوص دستمال سفره می‌تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق و میز ناهارخوری در منزل را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =