نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون ترکیبی اتاق نشیمن خانه با دفتر کار

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون ترکیبی اتاق نشیمن خانه با دفتر کار

تصور داشتن محلی کاری مناسب،راحت با احساس آسایش و آرامش در فضای مسکونی به دور از ذهن است.نمونه ای از دفترکاری با کاربری کارآمد در ترکیب مناسب با سایر قسمت های خانه طراحی شده است.در این طراحی،دفترکار با سایرفضاهای داخلی ترکیب شده است.این دکوراسیون داخلی میتواند الهام بخش برای سایر آپارتمان ها،اتاق های بزرگ و …. باشد.

طراحی دکوراسیون ترکیبی و مدرن اتاق نشیمن خانه و دفتر کار با استفاده از پنجره‌های نورگیر در حداقل فضا، در طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی هر بخش می‌بایست منطبق بر کارکرد و معماری و نحوه قرارگیری آن لحاظ گردد.

نمایشگاه هنر ایران: با توجه به کارکرد اصلی هر اتاق، نور پردازی باید به نحوی صورت پذیرد که قابلیت انجام همهٔ امور را دارا باشد.

در این جا و در طراحی دکوراسیون با محوریت دفتر کار در کنار اتاق نشیمن، رنگ روشن دیوارها در کنار بهره گیری حداکثری از فضای پنجره‌ها به نمود نور در محیط کمک شایانی خواهد نمود.

شایان ذکر است استفادهٔ مناسب از پرده‌ها منجر به استفادهٔ توام اتاق کار در کنار نشیمن شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون ترکیبی اتاق نشیمن خانه با دفتر کار را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 2 =