نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون مدرن و بروز اتاق نوجوان

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون مدرن و بروز اتاق نوجوان

در طراحی و چیدمان اتاق نوجوان توجه به چند نکته دارای اهمیت می باشد و چیدمانی متفاوت را برای شما ارائه می دهد استفاده از رنگ های شاد و باب سلیقه نوجوان یکی از مواردی است که شما را برای داشتن یک چیدمان عالی کمک خواهد کرد همچنین استفاده از کاغذ دیواری های مناسب و وسایل ترکیبی و کاربردی این چیدمان را خاص تر جلوه می دهد.

دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان با رنگ زرد و در نظر گرفتن فرشی تیره برای وسط اتاق، در طرح بندی دکوراسیون داخلی فضایی با نورگیری محدود و یا نورپردازی محصور و موضعی،‌ انتخاب رنگ زرد، کارکرد‌های بالایی خواهد داشت؛‌ بویژه هنگامی که در ساختار ادوات موجود، از رنگ بندی در نسبت کنتراست با این طیف رنگ استفاده شود.

در این جا، وجود فرش به رنگ تیره به ایجاد این هماهنگی کمک نموده است.

نمایشگاه هنر ایران: همچنین توجه به علایق نوجوان چون مطالعه و ریاضیات سبب شده تا تزیینات روی دیوار و درون قفسه‌ها در کنار مبلمان روی فرش، اشکال و روابط ریاضی را در خود به نمایش بگذارند.

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان آنچه که طراح و یا کسی که مسئولیت دکوراسیون را در نظر می‌گیرد باید در الویت قرار دهد , نظر و سلیقهٔ شخصی نوجوانی است که کاربر اصلی فضا است.

به دلیل آنکه نوجوان در دورهٔ سنی خاصی به سر می‌برد که شناخت روحیات , اخلاق , علایق و دغدغه‌های او کاری بس دشوار است ؛ لذا لازم است برای فراهم آوردن آرامش، در فضایی که شبانه روز نوجوان در آن سپری می‌شود، نظر و سلیقهٔ شخصی وی را دخالت داد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون مدرن و بروز اتاق نوجوان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =