نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق‌خواب مدرن با رنگ های تیره

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق‌خواب مدرن با رنگ های تیره

استفاده از رنگ های تک رنگ، همیشه طرفداران زیادی دارد. در این میان رنگ های ساده و کلاسیک نه تنها باعث زیبایی هر اتاقی شده بلکه یک سبک دلپذیر را نیز ایجاد می کنند که می تواند همیشه مد باشد.

قاب های سیاه و سفید برجسته بر روی دیوار انتهایی اتاق و در کنار یک پرده ساده حریر می تواند فضای اتاق خواب را زیباتر کند. یک فرش با طرح خطوط در هم تنیده، یک تختخواب فلزی، یک پاف سیاه رنگ در پایین تخت و چندین لامپ که به شکل مبتکرانه ای در کنار هم قرار گرفته اند، از جمه مهم ترین عناصر موجود در این اتاق خواب هستند.

صندلی آبی رنگ کنار تخت خواب، تنها عناصر رنگی موجود در این فضاست.

نمایشگاه هنر ایران: دیواره‌های روشن و بدون تزیین در کنار تخت خوابی با طرح‌های زربفت در دل این طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، به جهت تاکید ویژه و بیشتر بر مرکز ثقل طراحی یعنی تخت خواب صورت پذیرفته و گویی سعی دارد سادگی ادوات موجود را با این تخت خواب لوکس پاسخگو باشد.

در کنار این، نشیمن پایین پنجره که نمای بیرون را از پنجره‌های نورگیر برای حاضرین به ارمغان خواهد آورد نیز، صمیمیت را در دل این دکوراسیون داخلی برقرار ساخته است.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق‌خواب مدرن با رنگ های تیره را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =