نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق‌نشیمن با مبلمان سلطنتی مدرن

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق‌نشیمن با مبلمان سلطنتی مدرن

برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی با سبک کلاسیک و سنتی از انواع رنگ های سرد مانند کرم و سفید و قهوه ای و … استفاده می شود. در پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار استفاده می شود.
پذیرایی ها با دکوراسیون کلاسیک با مجسمه های سنگی و گچی و تابلو فرش و یا تابلو های نقاشی زیبا و انواع آلات موسیقی و آباژور های برنز و کریستال تزئین می شوند.
فرش از انواع وسایل مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی پذیرایی است و باعث می شود دکوراسیون پذیرایی با شکوه تر به نظر برسد. برای پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش های ریز بافت و دارای نقشه پرکار تر استفاده کنید. استفاده از فرش های مدرن برای اتاق پذیرایی کلاسیک و سنتی ایده مناسبی نخواهد بود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با مبلمان کلاسیک و لوکس، در اینجا استفاده از مبلمان و وسایل دکوری کلاسیک دریک محیطی با دیوار‌های آجری سفید باعث خلق یک دکوراسیون کلاسیک لوکس و شیک شده است.

البته قالیچه ایرانی که به عنوان بستر مبلمان در مرکز این دکوراسیون استفاده شده است، زیبایی و اصالت آن را صد چندان به نمایش گذاشته است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق‌نشیمن با مبلمان سلطنتی مدرن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 + = 86