نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق نشیمن لاکچری با مبلمان سلطنتی

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق نشیمن لاکچری با مبلمان سلطنتی

مدل مبل سلطنتی یا استیل از انواع طرح های مبلمان است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در سالن پذیرایی منزل تان دکوراسیونی لوکس و بی نظیری را داشته باشید در صورت تمایل می توانید این مدل مبلمان را انتخاب نمایید.

مبل سلطنتی به مدل مبل کلاسیک و مبل استیل نیز معروف می باشد و این طرح مبلمان در دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. مبلمان سلطنتی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح مبلمان به سلیقه شخصی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی شما بستگی دارد.

نمایشگاه هنر ایران: بی تردید هیچ یک از ما بدمان نمی‌آید که در صورت حضور تمامی عوامل، دست به طراحی دکوراسیونی لوکس آن هم برای اتاق نشیمن بزنیم؛ عواملی چون رنگ، مبلمان، تزیینات و نورپردازی‌ها که هر یک جلوه‌ای ویژه را در هر چه بیشتر لوکس بنظر رسیدن دکوراسیون داخلی ایفا خواهند نمود.

استفاده از رنگ‌های تیره و بویژه چوب در کنار رنگ‌های متضاد با آن، از مهم‌ترین عوامل در پی ریزی طراحی دکوراسیون لوکس خواهند بود.

وجود شومینه به عنوان مرکز ثقل این طراحی در کنار نورگیر بلند، همگی از عناصری هستند که کلاسیک بودن این طراحی لوکس را فریاد بزنند.

در کنار این، رنگ‌های ملهم از طبیعت مبلمان در کنار تزیینات گل‌ها و گلدا ن‌ها، حس طراوت را برای این طراحی دکوراسیون، به ارمغان آورده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق نشیمن لاکچری با مبلمان سلطنتی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =