نمایشگاه هنر ایران

دیوارهای شیشه‌ای و نورپردازی مناسب در دکوراسیون مدرن پذیرایی

نمایشگاه هنر ایران: دیوارهای شیشه‌ای و نورپردازی مناسب در دکوراسیون مدرن پذیرایی

این سبک سالن پذیرایی و غذاخوری بیشتر مناسب رستوران‌ها و مکان‌های عمومی می‌باشد.

آنچه مشخص است مهم‌ترین فعل صورت پذیرفته در اتاق غذاخوری صرف وعده‌های غذایی خواهد بود؛ لذا تکیه بر این بخش یعنی غذا و میز غذاخوری می‌تواند بر هرچه دلپذیر شدن این عمل افزون کند.

بهره گیری از منبع نور موضعی در ادغام با نور طبیعی و در کنار آن، رنگ بندی تیرهٔ ادوات حاضر در حضور نورگیر وسیع، بر گرما و صمیمت فضای کاربری در دل این دکوراسیون داخلی خواهد افزود.

برای دست یابی به چشم اندازی مدرن در دکوراسیون داخلی باید از عناصر سنتی بپرهیزیم و وسایل و ادوات مدرن را جایگزین آن‌ها نماییم. بدین طریق فضای ما به سبک مدرن و با لوازم مدرن دکور شده است.

نمایشگاه هنر ایران: با اینکه می‌دانیم نور طبیعی لطیف و پویاست و نور مصنوعی هرگز درخشندگی و زیبایی نور طبییعی را نخواهد داشت , با این حال برای نورپردازی مصنوعی داخل فضا می‌توانیم سراغ ایده‌ها و طرح‌های گوناگون رفته و از مدل چراغ‌های ساده و مینیمال و یا تجملی متناسب با سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دیوارهای شیشه‌ای و نورپردازی مناسب در دکوراسیون مدرن پذیرایی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 + = 34