نمایشگاه هنر ایران

راهنمایی های حهت بزرگ‌تر نشان دادن حمام‌های کوچک

نمایشگاه هنر ایران: راهنمایی های حهت بزرگ‌تر نشان دادن حمام‌های کوچک

اگر حمام خانه تان بسیار کوچک است و این باعث می‌شود که همیشه به هم ریخته به نظر برسد و مدام در این فکر هستید که‌ای کاش حمام بزرگ تری داشتید ،باید بگوییم که ما در این جا ترفندهایی را برایتان آورده ایم و بیان کرده ایم که با استفاده از این ایده‌ها و طراحی‌ها می‌توانید از فضای یک حمام کوچک آنقدر خوب استفاده کنید که دیگر فضای کوچک برایتان بزرگ و جادار به نظر رسیده و نهایت استفاده را از آن ببرید.
ما در این جا ترفندهایی را برایتان آورده ایم و بیان کرده ایم که با استفاده از این ایده‌ها و طراحی‌ها می‌توانید از فضای یک حمام کوچک آنقدر خوب استفاده کنید که دیگر فضای کوچک برایتان بزرگ و جادار به نظر رسیده و نهایت استفاده را از آن ببرید.
با پیروی از این روش‌ها و راهنمایی‌های مفید که در ادامه به عرض می‌رسد بدون پرداخت هزینه‌های بالا به زیبایی و به راحتی می‌توانید حمامی زیبا و جادار داشته باشید:

استفاده از کنسول دو طبقه
به جای استفاده از کمد و کابینت داخل حمام بهتر است از کنسولی شبیه به تصویر زیر استفاده کنید .این کنسول از مرمر سفید رنگ می‌باشد و در واقع از زیر آن برای وسایل ضروری استفاده شده و نه تنها بسیار مورد نیاز می‌باشد بلکه در زیبا نشان دادن فضای حمام هم تاثیر گذار می‌باشد .

قفسه‌هایی برای حوله
نمایشگاه هنر ایران: نصب کردن چند قفسه طبقاتی برای قرار دادن حوله‌ها به درب حمام بسیار مناسب بوده و راهی برای استفاده بهینه از فضای مورد نیاز می‌باشد. برای این کار می‌توان یک قفسه‌ای به شکل چند طبقه را به در نصب کرد و از هر کدام برای حوله اعضای خانواده استفاده کرد .

استفاده از سبدهای تزئینی
این سبدها نه تنها برای قرار دادن وسایل ضروری داخل حمام بسیار مناسب می‌باشند بلکه بسیار هم زیبا می‌باشند و می‌توان از تک تک آن‌ها استفاده کرد.

نصب لامپ دیواری
روشنایی در بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی حمام بسیار تاثیر گذار بوده و به همین دلیل می‌توان از یک لامپ دیواری مانند تصویر زیر استفاده کرده و آن را به یکی از دیوارهای حمام نصب کرد.

قراردادن ظروف شیشه‌ای
قرار دادن یک سری ظروف شیشه‌ای داخل حمام برای گذاشتن انواع صابون ها, نمکهای حمام و … بسیار مناسب می‌باشد. این شیشه‌ها نه تنها زیبا می‌باشند بلکه داخل آن‌ها مشخص بوده و بدون اینکه برای استفاده از وسیلهٔ مورد نیاز لازم باشد که درب تمام آن‌ها باز شود، می‌توان از روی شیشه داخل آن را دید وبدون وارد شدن رطوبت به داخل آن ،از محتوای داخلی آن استفاده کرد.

نصب قفسهٔ پایه دار
گاهی اوقات قرار دادن یک قفسهٔ بسته زیر آینه بسیار قابل استفاده می‌باشد.بهتر است از یک قفسهٔ جوبی پایه دار استفاده شود تا بلندتر به نظر رسیده و از زیرآن هم بتوان استفاده کرد.

ایجاد نورپردازی‌های تزئینی
می‌توانید برای افزایش نور بالای آینه و کمک به روشنایی از سبک جدیدی استفاده کنید و این لوستری را که به شکل نواری و 3 تایی می‌باشد و به رنگ نقره و برنزی است را به دیوار بالای آینه بکوبید .

نصب قفسه‌ای بالای توالت فرنگی
دیواری که به آن دستشویی فرنگی نصب شده است بی استفاده می‌ماند و یک راهکار این است که قفسه‌های طبقه بندی شده‌ای را که معمولا فلزی می‌باشد را به این دیوار نصب کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید .

نصب قفسهٔ برنجی
نمایشگاه هنر ایران: این قفسه از جنس برنج می‌باشد و ضد زنگ بوده و طبقات آن هم شیشه‌ای می‌باشند و برای قرار دادن در گوشه‌ای از حمام بسیار مناسب می‌باشد.

نصب لامپ سقفی
اگر حمام شما کوچک می‌باشد، بهتر است از لامپ‌های سقفی زیبا و رنگی برای افزایش روشنایی آن استفاده کنید و این را بدانید که نورهای راه راه و رنگی فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان خواهد داد.

استفاده از محفظه‌های مکعبی
این مکعب‌های فلزی طوری طراحی شده اند که مقاوم در برابر زنگ زدگی بوده و ساخت آن‌ها طوری انجام شده است که در محیط‌های مرطوب مانند حمام قابل مقاومت می‌باشند و در نهایت این قفسه‌ها به دیوار نصب شده اند و برای نگهداری یک سری وسایل از آن‌ها استفاده می‌گردد.

نصب کابینت‌های دیواری
حمام نیاز به یک سری کابینت‌های جمع و جور، مثل این کابینتی که در تصویر زیر می‌بینید دارد .عمق این کابینت‌ها نسبتا زیاد و درب آن‌ها برای اینکه بتوان وسایل داخل آن را دید شیشه‌ای در نظر گرفته شده است.

نصب قفسه‌های میله‌ای
قرار دادن یک قفسهٔ فلزی و میله‌ای در گوشه‌ای از حمام و در یک گوشهٔ دیوار می‌تواند بسیار مورد استفاده باشد و باید طوری طراحی شده باشد که کوچک و نسبتا بلند باشد و انواع حوله‌ها و وسایل مورد نیاز در آن قرار گیرد .

استفاده از درب‌های شیشه‌ای حمام
به جای استفاده از پردهٔ حمام می‌توان از درهای کشویی شیشه‌ای استفاده کرد که در بزرگتر نشان دادن حمام بسیار تاثیرگذار بوده و هر چقدر ضخامت این درب‌ها کمتر و شفاف‌تر باشد زیباتر خواهد بود .

استفاده از رنگ‌های روشن
همانطور که می‌دانید رنگ روشن می‌تواند در بزرگ‌تر به نظر رسیدن یک اتاق کوچک بسیار تاثیر گذار باشد .سعی کنید از رنگ‌های روشن برای دیوارهای حمامی که کوچک است ،استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر نشان داده شده و روشن‌تر به نظر برسد.

استفاده از دوش‌های جادار
نمایشگاه هنر ایران: از دوش‌هایی استفاده کنید که به میلهٔ آن‌ها طبقه‌هایی وصل است و می‌توان برای قرار دادن انواع وسایل مورد نیاز برای شستشو در حمام از آن استفاده کرد و به این ترتیب دیگر لازم به نصب یک قفسهٔ دیگر مخصوص لوازم شستشو در حمام نمی‌باشد و نهایت استفاده را انجام داده اید.

نصب قفسه روی در
اگر هیچ جایی در حمام برای نصب قفسه‌ها وجود ندارد و تمامی دیوارها هم پر شده اند و قابل استفاده برای قفسه نمی باشند ،می‌توانید از در‌های حمام استفاده کنید و قفسه‌هایی را به آن نصب کنید.نکته آن است که باید این قفسه‌ها چوبی و سبک باشند تا نصب آن‌ها روی در مشکل به وجود نیاورد و سنگین نشوند

نصب کابینت لوازم بهداشتی
نصب کردن یک کابینت با پهنای زیاد و عرض کم ،طوری که تنها برای قرار دادن وسایل ضروری بهداشتی مناسب باشد در استفادهٔ بهینه از فضاهای کوچک بسیار مناسب می‌باشد .

نصب قفسه‌های طبقه‌ای
می‌توانید حداکثر استفاده را از دیوار کنار روشویی کرد .به این ترتیب که طبقه‌هایی را که صاف می‌باشند را با پیچ و مهره به این دیوار نصب کنید و انواع لوازم مورد نیاز که هنگام استفاده از آینه به آن‌ها احتیاج دارید را روی آن بگذارید و در نهایت از این قفسه‌ها که به یک دیوار بی استفاده نصب شده است نه تنها به این زیبایی استفاده کرده اید بلکه نمایی زیبا هم به این قسمت وارد کرده اید.

کاغذ دیواری راه راه
حتما شنیده اید که می‌گویند لباس راه راه باعث می‌شود که شما بلندتر به نظر برسید .تصویر زمینهٔ راه راه هم همین طور می‌باشد و اینکه استفاده از یک کاغذ دیواری راه راه هم در بزرگ‌تر نشان دادن فضای یک اتاق کوچک بسیار موثر می‌باشد.در این نمونه از یک کاعذ دیواری به رنگ آبی یخی که راه راه می‌باشد برای قسمت خارجی حمام استفاده شده است .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا راهنمایی های حهت بزرگ‌تر نشان دادن حمام‌های کوچک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =