نمایشگاه هنر ایران

رنگ سرد سبز در دکوراسیون اتاق کودک آرامش بخش است

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سرد سبز در دکوراسیون اتاق کودک آرامش بخش است

انتخاب تم رنگی برای اتاق کودک هم بسیار لذت‌بخش است و هم بسیار حساس! چه رنگی بهترین رنگ برای دکور اتاق کودک است؟ رنگی که حتی بعد از بزرگ شدن نیز مناسب باشد؟ تم سبز برای اتاق خواب کودک به نظر بسیار مناسب است.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک یکی از لذت‌بخش‌ترین نوع طراحی‌ها حساب می‌شود، زیرا دنیای کودکان پر از رنگ و شادی است. دکوراسیون اتاق خواب کودک بسیار متفاوت‌تر از هر فضای دیگر در منزل است. اتاق کودک سرشار از شادی و هیجان است و تم رنگی این اتاق حتی می‌تواند از رنگ‌های زیادی مانند رنگین‌کمان تشکیل شده باشد. اما در این میان ممکن است والدین تمایل داشته باشند که تنها از یک رنگ برای تم رنگی اتاق استفاده کنند. در کنار انتخاب یک رنگ مناسب برای اتاق کودک باید در نظر داشت که چیدمان وسایل اتاق خواب نیز در دکور اتاق بسیار موثر است.

تمام رنگ‌های رنگین کمان زیبا هستند و هر کدام دارای جذابیت و زیبایی منحصر بفرد خود است. مطمئن باشید شما هر کدام از رنگ‌ها را انتخاب کنید، در اصل بهترین انتخاب است. اما در این نوشتار تلاش داریم تا به بررسی تاثیر رنگ سبز برای اتاق خواب کودک بپردازیم. سبز از ترکیب رنگ زرد و آبی به وجود می‌آید و از رنگ‌های فرعی می‌باشد. اگر رنگ زرد در این ترکیب بیشتر باشد، رنگ سبز گرمتر است و هر چه آبی این رنگ بیشتر باشد، رنگ سبز بیشتر تمایل به آبی دارد و از رنگ‌های سرد محسوب می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک با قرار دادن تخت در مقابل پنجره و رنگ شاخص سبز، اتاق کودکان در بیشتر موارد، دارای متراژی بسیار اندک می‌باشد که می‌توان جهت پوشش آن در طراحی دکوراسیون داخلی و بویژه طراحی‌های مدرن، از ادواتی چون مبلمان چند منظوره استفاده کرد.

از مهم‌ترین خصوصیاتی که فضای اتاق کودک باید دارا باشد حس آرامشی است که برای کودک، نیازی فطری به شمار می‌رود .

استفاده از رنگ سبز در کنار قهوه‌ای که مستقیما از طبیعت الهام گرفته شده است؛‌ برای تولید فضایی صمیمی وآرامش بخش بسیار توصیه می‌شود که در دکوراسیون اتاق کودک پیش رو کاملا، قابل مشاهده است.

استفاده از مبلمان ساده و فرم‌های مینیمال مانند قسمت‌های کتابخانه و میز کامپیوتر نیز، باعث شکیل شدن و جلو گیری از شلوغ شدن فضا شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سرد سبز در دکوراسیون اتاق کودک آرامش بخش است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 28