نمایشگاه هنر ایران

رنگ سفید و دکوراسیون حمام و دست‌شویی مدرن

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سفید و دکوراسیون حمام و دست‌شویی مدرن

از آن جا که حمام ها و سرویس های بهداشتی، کمتر در معرض دیدمان هستند و زمان کمی از روز را در آن ها سپری می کنیم، اغلب ما به دکوراسیونشان اهمیت زیادی نمی دهیم.

البته زمانی هم که به فکر تغییرِ دکور این دو بخش خانه می افتیم، فضای محدود و تنوع بالای طرح و رنگِ کاشی و سرامیک ها و وسایل و اکسسوری های دیگرشان، آنچنان سردرگم و مضطربمان می کند که از خیر این کار می گذریم.

اما با وجود تمام مشکلات بالا، نمی توانیم حس خوب و آرامشِ فضای حمام و دستشویی که شیک و زیبا و مرتب دیزاین شده باشد را انکار کنیم.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی لوکس و کلاسیک با استفاده از وسایل سفید رنگ و چراغ‌های آویز زیبا، در این سبک دکوراسیون همه چیز همانطور که باید در جای خود قرار گرفته است، با دیدن این سرویس بهداشتی به یاد سرویس بهداشتی‌های کلاسیک خواهید افتاد که در سالیان زیادی در خانه‌های اروپایی استفاده می‌شده و البته که هنوز هم طرفدار دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مسائل مهمی که در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی باید مورد توجه قرار گیرد این است که در صورت نورگیری کم فضای داخلی با استفاده از ترفندهای مختلف دکوراسیون نظیر نورپردازی‌های موضعی و پنهانی , استفاده از آینه در ابعاد بزرگ داخل فضا برای بازتاب نور , استفاده از وسایل تزیینی کوچک که به نورپردازی فضا کمک می‌کنند نظیر فانوس‌های کوچک و شمع و استفاده از کف پوش‌ها و دیوارپوش‌هایی با رنگ‌های روشن و منعکس کننده نور , این مشکل محیط را برطرف نماییم .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سفید و دکوراسیون حمام و دست‌شویی مدرن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 9 = 13