نمایشگاه هنر ایران

رنگ گرم آجری و حصیری در دکوراسیون پاییزی

نمایشگاه هنر ایران: رنگ گرم آجری و حصیری در دکوراسیون پاییزی

برای فصل پاییز رنگ قهوه‌ای به سمت تیره و بی حالت شدن پیش می‌رود که می‌تواند برای بیشتر به چشم آمدن خودش رنگ خاکستری را تحت تاثیر قرار دهد و یا اینکه به سمت رنگ زرد متمایل گردد تا جلوه صمیمانه تری پیدا کند . رنگمایه‌های دارای ته رنگ زرد با رنگ گرم کاناپه همسان می‌گردند و در تقابل با آهنگهای کبود کنتراست ایجاد می‌کند. در تمام طول سال اجازه دهید که رنگ‌های قرمز، زرد، پرتقالی و قهوه‌ای درخشان پاییز خانه تان را رنگ آمیزی کند. بدین منظور از رنگمایه‌ها استفاده نمایید. هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی جادو می‌کند می‌توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد .

نمایشگاه هنر ایران: با تکرار یک ترکیب رنگ در آهنگها و تزیینات مختلف فضای اتاق را هماهنگ کنید.

در این اتاق نشیمن ترکیب رنگ قرمز لاکی با راه راه‌های طلایی در طرح قالیچه، روکش مبل‌ها و با تغییری کم رنگ‌تر در صندلی‌ها‌ی راحتی جلوه گری می‌کند. تکرار یک ترکیب حس انسجام و پیوستگی را بوجود می‌آورد.

در تمام طول سال اجازه دهید که رنگ‌های قرمز، زرد، پرتقالی و قهوه‌ای درخشان پاییز خانه تان را رنگ آمیزی کند. بدین منظور از رنگ‌مایه‌ها استفاده نمایید.

هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی جادو می‌کند می‌توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ گرم آجری و حصیری در دکوراسیون پاییزی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =