نمایشگاه هنر ایران

سبک آسیایی در اتاق‌خواب دو نفره

نمایشگاه هنر ایران: سبک آسیایی در اتاق‌خواب دو نفره

اتاق خواب دو نفره محل آسایش و آرامش افراد است ، یکی از مهمترین قسمت‌ های هر خانه اتاق خواب آن است . اگر میخواهید خوابی آرام و دلچسب داشته باشید ، یا بعد از یک روز پر کار مکان امن و آرامی برای استراحت خود در اختیار داشته باشید، پیشنهاد میکنیم به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت بدهید .

اتاق خواب دو نفره به طور کلی مهم ترین بخش هر خانه است . بایستی بدانید در آپارتمان های امروزی داشتن یک مکان دنج و آرام برای استراحت و سپری کردن اوقات در تنهایی بسیار مهم و ارزشمند است . به همین دلیل بهتر است سبک چیدمان اتاق خواب را بدانید و از آنها برای زیباسازی فضای خود استفاده کنید .

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون اتاق‌خواب دو نفره رمانتیک به سبک آسیای شرقی با بالکن، استفاده از رنگ‌های سنگین و خنثی و همنشینی آن‌ها در مبلمان، کف، پرده‌ها، سقف باعث بوجود آمدن یک فضای شکیل و رسمی شده است که در کنار مبلمان مدرن با فرم‌های هندسی و ابعاد متناسب تولید یک هارمونی بصری نموده است .

استفاده از کالای خواب سفید رنگ که تداعی کننده حس پاکیزگی و تمیزی می‌باشد در کنار پایه وصندلی مجاور تخت با رنگ‌های کاملا مخالف با تقویت حس تضاد فضا باعث زنده شدن آن می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سبک آسیایی در اتاق‌خواب دو نفره را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 56 = 58