نمایشگاه هنر ایران

ست پرده اتاق با رنگ دیوارها

نمایشگاه هنر ایران: ست پرده اتاق با رنگ دیوارها

سرویس اتاق خوابم قهوه‌ای تیره و دیوارها به رنگ کرم هستند می‌خواهم دیوار پشت تخت به رنگ دیگری باشد با توجه به این که پرده اتاق رنگ شکلاتی دارد چه رنگی می‌توانم استفاده کنم؟

1_ سرویس اتاق خوابم قهوه‌ای تیره و دیوارها به رنگ کرم هستند می‌خواهم دیوار پشت تخت به رنگ دیگری باشد با توجه به این که پرده اتاق رنگ شکلاتی دارد چه رنگی می‌توانم استفاده کنم؟

رنگ‌هایی که ذکر کردید تقریبا همگی در زمره رنگ‌های خنثی هستند و شما می‌توانید در کنار آن‌ها از بیشتر رنگ‌ها استفاده کنید اما رنگی مانند آبی یا سبز آبی مکمل رنگ تخت خواب شماست و با رنگ بژ هم همخوانی دارد. رنگ‌های گرمی مانند قرمز یا زرشکی نیز مناسب اند چرا که در دید مستقیم شما در هنگام خواب نیستند ضمن این که یک نقطه تاکید دکوری در اتاق شما ایجاد می‌کنند.

2_ خانه من جنوبی و آفتاب گیر نیست رنگ همه دیوارها کرم است و کف خانه از سنگ سفید، مبل‌ها هم رنگ خاکستری، قهوه‌ای و قرمز دارند، برای پرده با این که خانه‌مان آفتابگیر نیست، از چه جنسی و چه رنگی استفاده کنم آیا رنگ فیروزه‌ای مات یا قرمز مناسب است؟ بعدها اگر خواستم دیوارها را رنگ کنم از چه رنگی استفاده کنم؟

نمایشگاه هنر ایران: از آنجایی که تنها رنگ غیر خنثی در فضای شما رنگ قرمز است و با توجه به این که رنگ‌های گرم برای فضاهای با نور سرد و غیرمستقیم مناسب ترند، بنابراین بین دو رنگ پیشنهادی شما رنگ قرمز مناسب‌تر از آبی فیروزه‌ای است اما با توجه به این که پرده‌ای کاملا پوششی به رنگ قرمز فضا را تیره و تاریک می‌کند خوب است از زیر پرده‌ای نازک مانند: تور یا حریر، به رنگ سفید یا کرم روشن و از کناره‌ای تزئینی به رنگ قرمز استفاده کنید و در صورت نیاز و برای حفظ حریم خانه به هنگام شب، می‌توانید آستری با ریل جدا در نظر بگیرید. رنگ دیوارها با مبلمان هماهنگ است، اما می‌توانید برای زیباترکردن فضا برای دیواری مناسب از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ مبلمان به همراه طلایی و بژ کمک بگیرید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ست پرده اتاق با رنگ دیوارها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 + = 33