نمایشگاه هنر ایران

طراحی و تزیینات اتاق کودک با استفاده از استیکر

نمایشگاه هنر ایران: طراحی و تزیینات اتاق کودک با استفاده از استیکر

طراحی و تزیینات اتاق کودک از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در رشد خلاقیت وی در آینده می تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ بهتر است در طراحی دیوار اتاق بچه ها از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید، در این میان رنگ های سفید و آبی برای تزیین اتاق نوزاد بسیار مناسب می باشند، ایجاد فضاهایی که موجب بروز تخیلات در کودکان می شوند، نظیر ایجاد یک چادر یا خیمه سفید رنگ و یا بوم نقاشی نیز ایده بسیار جالبی برای دیزاین اتاق کودکانتان می باشد .

یکی از بخش های تزیین دکوراسیون اتاق کودک برمیگردد به تزیین دیوارها که ایده های مختلفی برای آن وجود دارد، یکی از ساده ترین ایده های تزیین دیوار اتاق کودک استفاده از استیکرهای دیواری فانتزی است که نمای شگفت انگیزی به دیوار ها میبخشند. استیکرهای دیواری طرح های فانتزی و کودکانه ای دارند که دیوارها را از سادگی خارج میکنند و اتاق خوابی رویایی برای کودکان فراهم میکند.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده دیگر از شابلون‌ها را در طراحی دیوار اتاق کودک مشاهده می‌کنید که بسیار هماهنگ با رنگ‌های استفاده شده در عناصری است که دراتاق خواب کودک استفاده شده است. یک طراحی ساده اما بسیار خاص که به اتاق روح داده است .

این طراحی‌ها کمک فراوانی به زیبا‌تر شدن و جلوه دادن به اتاق می‌کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد توجه به ترکیب درست و هماهنگی عناصر اتاق از عوامل موفقیت در طراحی داخلی است.

رنگ‌هایی که برای تزئین اتاق استفاده می‌شود معمولا روشن است و البته به سلیقه شخصی خود فرد نیز بستگی دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی و تزیینات اتاق کودک با استفاده از استیکر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 62 = 70