نمایشگاه هنر ایران

طراحی چیدمان دکوراسیون‌های اداری باز و راحت

نمایشگاه هنر ایران: طراحی چیدمان دکوراسیون‌های اداری باز و راحت

برای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید باید رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کار شما باشد و حتماً برای چیدمان و دیزاین دفتر کار، به کاری که در آن محیط انجام می‌شود و مخاطبانی که با آن محیط سروکار دارند توجه کنید.

مخاطبان و ارباب رجوع ها در یک محیط کاری، تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع افرادی که به شما مراجعه می کنند و رده سنی و جنسیت آن ها توجه داشته باشید و بعد به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود بپردازید.

 تمام این مواردی که گفته شد می‌تواند هم در رنگ دیوارها تاثیرگذار باشد و هم در نوع کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید . علاوه بر آن در نوع و چیدمان صندلی و میز کار افراد و کمد ها و فایل ها و سایر موارد دیگری که در دفتر کار وجود دارد تأثیرگذار خواهد بود.

 همچنین علاوه بر این موارد کفپوش و سقف دفتر کار هم می ‌تواند با توجه به هدف شما متفاوت باشد و می توانید در قسمت های مختلف محیط کار های کوچک از رنگ های روشن تر برای ایجاد یک فضای دلباز در آن محیط استفاده کنید.

 اما اگر فضای در اختیار شما به اندازه کافی بزرگ و یا جادار است، می توانید از هر نوع رنگی که تمایل داشته باشید استفاده کنید ، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر رنگی برای دیوارها و کف پوش و سقف و وسایل انتخاب کردید ، باید با سایر قسمت ها و وسایل در هارمونی کامل باشد و نوع محیط و چیدمان و دکوراسیون به گونه ‌ای باشد که حس اطمینان و رضایت را در مخاطبان القا و ایجاد کند.

نمایشگاه هنر ایران: نمونه‌ای از طراحی دکوراسیون‌های اداری باز، مدیریت فضا در دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری از آن رو حائز اهمیت است که بهره وری به میزان ارتباط کارکنان با یک دیگر در محل کار و تعامل آن‌ها بستگی دارد، به همین دلیل در محیط‌های کار کوچک برای آن که بازدهی مطلوب و مناسب باشد لزوم طراحی داخلی اصولی غیر قابل اجتناب است.

آزادی عمل برای کسانی که در محیط‌های اداری کوچک کار می‌کند و همچنین دقت در این مسئله که هر یک از کسانی که در دفتر کار مشغول به انجام وظایف خود هستند در محیطی آرام و راحت به فعالیت خود می‌پردازند.

اگر محیط کار شما کوچک باشد و فضای محدودی برای قدم زدن وجود داشته باشد ممکن است منجر به آشفتگی محیط کار شود و مانع از انجام درست فعالیت‌ها شود.

در طراحی محیط‌های کوچک کاری باید فضای کافی برای نشستن و راه رفتن به راحتی فراهم باشد، عموما طرح دفتر باز برای این چنین محیط‌های کاری کوچک پیشنهاد می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی چیدمان دکوراسیون‌های اداری باز و راحت را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 80