نمایشگاه هنر ایران

“مرد عنکبوتی” قهرمان کودکان در طراحی اتاق

نمایشگاه هنر ایران: “مرد عنکبوتی” قهرمان کودکان در طراحی اتاق

در چیدمان و طراحی یک اتاق مخصوص فرزندتان، همیشه باید به یاد داشته باشید که این فضا، تنها یک اتاق خواب نیست. به دنبال ایجاد محیطی باشید تا خیال پردازی و بازی های کودکتان را همراهی میکند. قبل از هرچیزی به این نکته توجه داشته باشید که محتویات اتاق را طبق میل فرزند خود انتخاب کنید. برای مثال، استفاده از وسایل یا کاغذدیواری هایی که شخصیت های کارتونی، ابرقهرمان های مورد علاقه و … را بر روی خود دارند نقشی بسیار مهم و کلیدی دارد.
در طراحی این اتاق خواب برای کودک از شخصیت‌های داستانهای کمیک استریپ ابر قهرمانی نظیر مرد عنکبوتی الهام گرفته شده است که از داستان‌هایی است که کودکان بسیاری با آن ارتباط بر قرار کرده اند.

نمایشگاه هنر ایران: از این رو استفاده از این ایده برای تخت خواب و دیگر عناصر موجود در دکوراسیون اتاق کودک بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است.

کودک با این طراحی می‌تواند خود را به جای نقش اصلی و قهرمان این داستان قرار بدهد و به خیال بافی بپردازند. این گونه طرح‌ها الگوهای جالبی برای اتاق خواب کودک هستند.

توجه به محیطی که کودک بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌کند در رشد و شکوفایی کودک موثر است.

کودکان با طراحی‌های از این دست که در پایین به چند نمونه از آن اشاره شده است می‌توانند به تجربیات خود بیافزایند و از دنیای کودکی خود لذت ببرند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا “مرد عنکبوتی” قهرمان کودکان در طراحی اتاق را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

49 + = 51