نمایشگاه هنر ایران

معرفی کوتاه اتاق خواب رمانتیک به سبک خاورمیانه ای

نمایشگاه هنر ایران: معرفی کوتاه اتاق خواب رمانتیک به سبک خاورمیانه ای

با گفتن واژه خاورمیانه بسیاری از مردم جهان به فکر فرهنگ، تمدن و منطقه ای استراتژیک می افتند که دارای منابع زیرزمینی به خصوص نفت و گاز فراوانی است. کشورهای خاورمیانه، آسیای مرکزی و هند تاریخ و فرهنگی غنی دارند و معماری ها و طراحی های شگفت انگیز آنها زبانزد خاص و عام است. مذاهب مختلفی در خاورمیانه رشد و نمو کرده اند اسلام، بودائیسم و هندوئیسم و مذاهب دیگر بر معماری و طراحی مردم این منطقه تأثیر گذاشته اند. دراین مطلب می خواهیم به دکوراسیون داخلی در کشورهای خاورمیانه بپردازیم و شما را با پیچیدگی و ظرافت و زیبایی آن بیشتر آشنا کنیم.

در خانه های خاورمیانه ای آنچه که بسیار جلب نظر می کند رنگ ها و نقش و نگارهای زیبا است. معمولا آنچه از تلفیق هنرهای سنتی و بومی و وسایل لوکس در این فضاها ایجاد می شود واقعا زیبا و بی نظیر است. برای استفاده از ظرافت های دکوراسیون کشورهای خاورمیانه نیاز به آشنایی به فرهنگ و رسوم این مناطق داریم. فرهنگی که مملو از رنگ های روشن، پارچه ها و الیاف طبیعی، کنده کاری های چوبی، وسایل دکوری سنتی و صنایع دستی است.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب رمانتیک به سبک حرمسراهای شرقی خاورمیانه ای، ایجاد اتاق خوابی سرشار از عرفان و آرامش، به نحوی که هر یک از طرفین را با ورود به آن از روزمرگی‌های پیرامون جدا نموده و بتواند جهان دیگری برای آن‌ها متصور شود، بی شک، اتاق خوابی رویایی و متناسب برای زوجی رمانتیک و عاشق همدیگر خواهد بود.

استفاده از پرده‌ها گرد تختخواب در کنار طراحی شرقی درب‌ها که در تناسب با سقف پدید آمده است، این بخش را به عنوان خصوصی‌ترین بخش در طراحی دکوراسیون داخلی، متناسب و شکیل در نظر خواهد آورد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا معرفی کوتاه اتاق خواب رمانتیک به سبک خاورمیانه ای را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

25 + = 29