نمایشگاه هنر ایران

نقش اساسی نورگیر در دکوراسیون اتاق‌نشیمن ویلایی

نمایشگاه هنر ایران: نقش اساسی نورگیر در دکوراسیون اتاق‌نشیمن ویلایی

زیبایی دکوراسیون منزل در وهله اول خود را در اتاق نشیمن آن محل به نمایش می گذارد، در این مجموعه از عکس های دکوراسیون اتاق نشیمن ، قصد معرفی و نمایش مدل های مختلفی از آثار طراحان دکوراسیون داخلی را با بیان ظرافت های آنها را داریم.

اتاق نشیمن همانطور که از نامش پیداست،‌ آرامش و راحتی را در ذهن تداعی می کند. حال این که با توجه به نمود مدرنیته در زندگی، باید راهکاری در طراحی دکوراسیون داخلی اندیشیده شود که در دل فضای مدرن بتواند آرامش کلاسیک مورد نیاز هر فرد را به وی هدیه کند.

فرض کنید شما برای لذت بردن از فضای طبیعت و گذراندن اوقات فراغت به ساخت ویلا در کردان مشغول شده اید. در چنین حالتی یکی از پارامترهایی که برای لذت بردن از فضای طبیعت و برقراری شرایط استراحت اهمیت پیدا می کند، نورگیری داخلی فضای ساختمان ویلا می باشد. این ویژگی می تواند محیط داخلی ساختمان ویلا را به یک فضای آرامش بخش برای سکونت و استراحت تبدیل کند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن ویلایی با دکوراسیون نورگیر و دیوارهای روشن، همانطور که گزینش خانه‌ای در روستا (ویلایی) به منظور دوری از شهرنشینی و روزمرگی صورت می‌گیرد.
در طراحی کوراسیون داخلی آن نیز، راهکارهایی موجود است که تناسب و نظام بندی آن با طبیعت حفظ شود.

همانطور که پیداست، استفاده از رنگ روشن در سقف و رنگ سبز در دیواها، در کنار رنگ پرده‌ها و مبلمان توانسته است نمای بیرونی را تا خانه امتداد داده و دکوراسیون اتاق نشیمن را نیز همآهنگ با فضا قرار دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش اساسی نورگیر در دکوراسیون اتاق‌نشیمن ویلایی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 29