نمایشگاه هنر ایران

نقش نور در دکوراسیون اتاق کنفرانس

نمایشگاه هنر ایران: نقش نور در دکوراسیون اتاق کنفرانس

اتاق های کتفرانس، از مهم ترین بخش های فضای اداری به شمار می آیند. رنگ ها و متریال های مورد استفاده  در یک فضا از جمله عناصر تعیین کننده در طراحی دکوراسیون داخلی فضاها هستند. انتخاب کاغذ دیواری به رنگ ملایم با خطوط ظریف سفید رنگ آن در بخشی از فضا، به ابهت فضا می افزاید.
استفاده از نور مصنوعی دلنشین و متناسب  و سقف کاذب چوبی بر روی سطح سفید خودنمایی دوچندان می کند.

اتاقهای کنفرانس باید از نور کافی برخوردار باشند، بهترین نور برای یک اتاق کنفرانس، نور طبیعی غیرمستقیم، و یا نور مصنوعی است. در فضای پیش رو با ورود نور از یک سمت، فضایی متعادل و دلنشین به وجود آمده است. کاغذ دیواری‌های پرنقش و نگار بسیار جلب توجه می کنند و موجب حواس پرتی می شوند، بنابراین بهتر است فقط آن را به یک دیوار اختصاص دهید. در طرح مقابل با به کار بردن رنگ قرمز برای قسمت نشیمن صندلی ها و هارمونی آن با رنگ دیوار سمت راست نوعی سرزندگی را به فضا دعوت می کند. چراغ آویز با متریال چوبی نیز صمیمیت فضا را دوچندان کرده است.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کنفرانس با بهره گیری از نور مصنوعی، اتاق‌های کتفرانس، از مهم‌ترین بخش‌های فضای اداری به شمار می‌آیند.

رنگ‌ها و متریال‌های مورد استفاده در یک فضا از جمله عناصر تعیین کننده در طراحی دکوراسیون داخلی فضاها هستند. انتخاب کاغذ دیواری به رنگ ملایم با خطوط ظریف سفید رنگ آن در بخشی از فضا، به ابهت فضا می‌افزاید.

استفاده از نور مصنوعی دلنشین و متناسب و سقف کاذب چوبی بر روی سطح سفید خودنمایی دوچندان می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش نور در دکوراسیون اتاق کنفرانس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 70 = 75