نمایشگاه هنر ایران

نقش کفپوش چوبی در دکور حمام و دست شویی

نمایشگاه هنر ایران: نقش کفپوش چوبی در دکور حمام و دست شویی

کف پوش‌های حمام در معرض آب، رطوبت، چربی، و مواد آرایشی و بهداشتی هستند و به همین دلیل دوام و بهداشت آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. با این حال، این موضوع به معنی بی‌اهمیت بودن و قربانی کردن سبک و طراحی حمام و کف پوش‌های آن نیست.
دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی با رنگ سفید ,کف پوش چوبی و درهای شیشه ای، در این دکوراسیون محیط حمام و سرویس بهداشتی با شیشه سرتاسری محافظت شده قرار گرفته و کف‌پوش‌های چوبی در تمامی فضای سرویس بهداشتی جلوه خاصی به محیط بخشیده است.

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون بخش‌هایی که در تقسیمات فضایی به عنوان بخش ” تر” (خیس) شناخته شده اند , کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها بسیار مهم بوده و از نظر بهداشت و پاکی فضا در کنار زیبایی‌های ظاهری مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتخاب نوع متریال, جنس , رنگ , فرم و شکل این کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها با توجه به سبک و نوع کوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تعیین می‌شود.همچنین می‌توان با توجه به نورپردازی فضای داخلی , افزایش و یا کاهش نور محیط و در دست گرفتن کنترل نوری فضا , جنس , متریال و رنگ کف پوش و دیوارپوش فضا را انتخاب کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش کفپوش چوبی در دکور حمام و دست شویی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 + = 47